Liefde of ...
Dag allemaal,
dat ik hier ben , zegt eigenlijk al genoeg , maar toch...
ik zou zo graag reacties lezen.
via een gedichtensite ontmoette ik online Een Indiër . We contacten en met ups en downs hebben we nu 2.5 jaar contact .
Het leven in india is zwaar .
ik heb een paar keer een overboeking gedaan van 200 euro voor oa een fiets en andere zaken. Dit uit eigen beweging. Als ik hem vroeg hoeveel hij nodig had , vroeg hij meer dan ik had . Mijn aanbod kwam altijd na een bericht dat het leven zo duur is enz enz . Nu is zijn moeder overleden ( klopt) en moet hij ziekenhuis rekeningen betalen. Ik heb toendertijd aangegeven dat als ik kon helpen. Hij niet moest schromen te vragen, hoewel hij dat niet wilde . Gisteren deed hij dat uiteindelijk. Ik heb een deelnovergemaakt maar heb er een heel naar gevoel bij. Ik heb het idee dat we een aardige band hebben maar waar komt dat gevoel vandaan. Herkenbare strategie ? Liefde, naar nl komen voor een baan en trouwen? Maar nooit kunnen vanwege de omstandigheden en culture ?
Dank voor het lezen.
10 Reacties
Ik sluit me aan bij al de vragen en opmerkingen van Shelby...wij zijn niet verantwoordelijk voor het leven van een ander, uitgezonderd je kinderen tot een bepaalde leeftijd.
Emoties...het is lastig...maar ga uit van je eigen kracht en intelligentie! Wij kunnen alleen luisteren en raad geven, maar jij moet het zelf doen.
Sterkte...
Ik voeg me bij de vragen rn reacties van Shelby.
Maak in elk geval geen geld meer over !!
En pakketjes niet doen !!
Ik ben er geld mee kwijtgeraakt, te goedgelovig en ik hoorde alle lieve dingen die ik op dat.moment nodig had om te horen.
Maar mijn onderbuikgevoel zei me ook dat er iets niet klopte. Ga jij ook aub op dat gevoel af. Wie zegt dat op de foto die vrouw zijn moeder is....???!!! Niet geloven...
Mijn fake-man via datingsite heeft zelfs een VN pas vervalst met een foto van een 2e rangs amerikaanse acteur.
Dus ze zijn echt tot heel wat in staat, zover dat ze gaan dreigen... ik ben een slimme dame en heb me een hak laten zetten!!
Laat het aub niet verder bij jou komen !!!
Liefs.en sterkte !!
Door . Hij heeft achteraf gezegd dat hij het account heeft opgeheven. Zijn adres heb ik niet ...
Een van de gebruiken i India is het afknippen van het haar bij de crematie van ouders . Hij is nu kaal. Ook heb ik zijn moeder gezien terwijl ze heel ziek was en hij in het ziekenhuis was .
Ik probeer je niet een kruisverhoor te geven hoor en ik hoop echt voor je dat dit echt is, maar wees voorzichtig.