Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van datingfraude

Oplichting Safety Meetup ID / Hookup.com

Ik had mijn ervaring zeer uitgebreid opgeschreven, dat had even geduurd, kennelijk was ik ondertussen uitgelogd van de site en heel mijn verhaal weg, bedankt slachtofferhulp.

dan maar kort: het heeft me gelukkig maar €250,- gekost

Bezig met laden...

6 Reacties *

06 augustus 2020
Shelby Het is heel vervelend als je net je verhaal hebt opgeschreven en je kan het niet publiceren. Is mij 1 keer overkomen. Vanaf dat moment schrijf ik mijn tekst in notities en knip en plak ik het. Zoals de mensen voor mij al hebben geschreven helpt het als je je verhaal deelt. Veel herkenning waardoor je weet dat je niet alleen bent en hier steun kan vinden. Dat is een keuze die jij alleen kan maken. En zoals Vergina al schrijft het maakt niet uit of het 250 euro of 10.000euro is. Je bent op een smerige manier opgelicht. Daarover praten helpt. Groetjes Sylvia Slachtoffer I Ambassadeur
06 augustus 2020
Shelby dat is jammer ja. Ik had in begin ook wat opstart problemen en heb daar toen Eva over gesproken. Daarna ging het goed. Ik snap je frustratie want voor zo'n hulplijn mag je verwachten dat de dingen goed lopen. maar heb wel volgehouden want het praten hier heeft mij echt geholpen en volgens mij velen met mij. Dus probeer anders even te mailen...
06 augustus 2020
Och jeetje ja dat is balen. Wil alle verhalenbaltijd graag lezen want zoveel herkenning. Jammer...je hebt het nu alleen over het geld, slechts 250...maar of het nu 1 of 10000 is...het is geld waar zij op een smerige manier aan proberen te komen door op ons gevoel en onze emoties een aanslag te plegen en dat heeft bij mij de grootste impact gehaf. Mij heeft het heel veel geld gekost maar daar ben ik allang overheen. De hartpijn heeft wat langer geduurd. Het wantrouwen naar alle mannen op alle datingsites. Nu pik je de oplichters er zo uit...niet nederlands sprekende goed uit ziende mannen met interessante beroepen die voor hun werk ergens zijn. Zeker 10 ben ik mee in gesprek geweest, allemaal sukkels die niet doorhadden dat ik ze allang door zien had. Dat is het enige voordeel, je leert ervan en je herkent ze, je wordt harder en nog slimmere vrouw dan die je echt al was. En mijn grap is nu...ik date met een italiaanse leukerd, spreekt geen nederlands, engineer is zijn beroep, in nederland vanwege werk, wilde geen videocall doen omdat hij zei in het echt er veel beter uit te zien....en dat is ook zo haha...hij is echt en hij is leuk. Ze zijn er wel hoor, ook voor ons. Hou je taai en veel sterkte. Praat veel en ga erop uit met degenen die er toe doen. Liefs?
06 augustus 2020

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Nou dat klinkt goed zeg! Wat leuk en inderdaad als ik niet beter zou weten bij jou, je omschrijving..... hihi. Wat leuk voor je, geniet ervan. Mijn vertrouwen in mannen is het afgelopen jaar niet beschaamd. Wat je zegt je pikt de scammers er zo uit. Leuke dates gehad, leuke goede vriend aan over gehouden. Zondag weer een nieuwe date, lekker rustig aan rondkijken. Relaxed en zonder druk. Bevalt prima. Geniet van de tijd met je Italiaanse knappe man!
06 augustus 2020

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Ik had het ook graag gedeeld, wat ik in eerste instantie ook deed, maar eerst moet slachtofferhulp maar zorgen dat de site goed werkt, het duurde zojuist een kwartier om hier ook in te loggen. Ik vind dat erg slecht voor een organisatie als deze.
06 augustus 2020

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~586] he Lennie ja lekker bezig wij. Ik zondag ook, lekker fietstocht maken met mijn italiaanse leukerd. Tinder is top, leuke mensen ontmoet je daar, maar idd pas op voor de valkuilen. Gekukkig is het nu alleen maar lekker genieten. Dat gun ik toch iedereen