Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van online fraude

Opgelicht via een webshop die echt leek

Ik ben er vanmorgen achtergekomen dat ik voor het eerst opgelicht ben door een webshop.Deze webshop leek echt en is het dus niet.Nu voel ik me zo dom en schaam me.We hadden als gezin al even gespaard voor een nintendo switch en nu zal deze niet binnen gaan komen.Ik hoop op een geldteruggave maar heb er niet echt goede hoop in.

Nu probeerde ik al online aangifte te doen maar bankrekeningnummer van hun lijkt ineens niet meer te bestaan.Ik voel me erg hulpeloos.

Ik ga net een nieuwe baantje beginnen na 9 jaar en ging eindelijk weer positief op de rit en nu overkomt me dit ineens.Het scheelde maar 50 euro met een erkende webshop en toch kan ik me wel voor mn hoofd slaan dat ik dit niet heb gedaan.

Bezig met laden...

9 Reacties *

20 juli 2020
O ja, en "als iets te mooi lijkt om waar te zijn is het dat vaak ook"...
19 juli 2020
Als je een Nintendo zou willen kopen bij een webshop die in niets de indruk wekt dat ze games verkopen (*sport*shop) gaan bij mij alle alarmbellen af. Helaas ben je slachtoffer geworden van "spoofing". Schaam je nergens voor hoor, je bent niet de enige. Helaas dat de mannen in blauw er nog steeds totaal niets aan doen...
19 juli 2020
Sterkte maar het is niet jouw schuld
19 juli 2020
Dit is een screenshot ervan
19 juli 2020
Triest dat dit is gebeurd, maar voel je niet dom. Je wordt in deze tijd aan alle kanten opgelicht. Kon je niet zien dat het een nep site was ?? Ik wens je heel veel sterkte !!
19 juli 2020

Als antwoord op door c6510baa4c724c…

Ik heb zo vaak aankopen gedaan online en ook zo vaak nederlandse shops en dan duitse rekening,maar nooit problemen mee gehad. Via google zag ik dus positieve revieuws maar die blijken over de echte winkel te gaan en niet deze neppe kopiewebsite.Hij is nog steeds in de lucht.Ook zag ik niets kwaads in dat de betaling via gorillasport werd gedaan.Naam is ook vaker anders.En ene gorillasport zit in Amsterdam.Ik lees te laat alle meldingen van oplichting.Nu vrees ik voor mijn geld.
19 juli 2020

Als antwoord op door c6510baa4c724c…

[~1672] ik hoop dat je het geld terug kan krijgen, maar ik vrees het ergste.
19 juli 2020
Geef de naam door van die betreffende webshop om anderen het leed te besparen.
19 juli 2020

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

betersport.shop