Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van online fraude

Vraag van de week: "Waar heb jij kracht uit geput toen je er doorheen zat?"

Vraag van de week:

Waar heb jij kracht uit geput toen je er doorheen zat?

Deel je ervaring of tip met de groep!

Nog geen lid van deze groep?

Volg deze 3 stappen om lid te worden van de publieke lotgenotengroep.

1. Registreer je met je e-mailadres en een nickname

Maak je account aan en kies een nickname.

Registreer je nu

2. Word lid van de groep

Klik op de welkomstpagina van de groep op 'Word lid'. Je kunt nu reageren op verhalen van anderen en zelf je ervaring delen.

3. Nu kun je reacties plaatsen en zelf verhalen delen

Bezig met laden...

7 Reacties

10 september 2020 (bewerkt)
Hi Foke,
Ja, het gaat vandaag alweer wat beter, dankjewel. Ik kon het iets meer van me afzetten, was er niet constant in mijn hoofd mee bezig. De schaamte was een beetje weggezakt, dus durfde ik ook een paar goede vriendinnen in vertrouwen te nemen. Die waren gelukkig heel begripvol, en zijn nu gewaarschuwd.

Groetjes, Welpje
10 september 2020 (bewerkt)
Hi Welpje, ja, het is heel geraffineerd inspelen op je gevoelens. Fijn dat je bij je familie terecht kon, dat is zeker een hele steun! Ik hoop dat het nu goed met je gaat!?
Groetjes, Foke
09 september 2020 (bewerkt)
Dat mijn familieleden heel begaan waren en mij niets verweten over dat ik zo stom had kunnen zijn (dat doe ik natuurlijk bij mijzelf) na die helpdeskfraude. Ik kreeg verhalen te horen van mijn broer, en dat dit gewoon heel veel gebeurd, en het zijn professionele criminelen die hele callcenters opzetten. En inderdaad ook fijn om meteen zelf actie te ondernemen voor meer informatie bij de aangifte. Wel een intense 24 uur krijg je daarvan...
03 september 2020 (bewerkt)
Ik heb het hoe loodzwaar het ook was door eigen kracht een plekje gegeven. En de hufter die mij oplichtte veel slechte karma toegewenst. Mijn kat JORIS DIE NU op mijn TOETSENbord ligt (sorry ;-) is ook een grote steun voor mij!
18 augustus 2020 (bewerkt)
Bedankt Antje voor je antwoord! Ik heb trouwens een gedeelte van het geld teruggestort gekregen van de fraudedeshelp van ING, hij maakte gebruik van dezelfde bank :) dus ze konden gelijk blokkeren.. Ik heb dus 'geluk' gehad!
En het van me afgezet, het is me overkomen, stom, ook eigen schuld, dus weg ermee....!!!!!!
Hartelijke groet Foke
14 augustus 2020 (bewerkt)
Wat ontzettend goed, respect voor u Fokke.Uiteraard zijn er ook vaak tips van mede lotgenoten welkom.
Heel veel sterkte. Gr. Antje
14 augustus 2020 (bewerkt)
Ik heb kracht geput uit m'n woede!! En zelf zoveel mogelijk gedaan om te proberen nog iets terug te halen. Aangifte politie, bank gebeld, als je zelf actie onderneemt voel je je al sterker.
Gr Foke