Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van online fraude

Nieuwe groepen voor fraude?

De laatste maanden hebben we deze online-fraudegroep enorm zien groeien. Er zijn veel nieuwe leden bijgekomen, die hun eigen verhaal hebben gedeeld en anderen hebben gesteund. We hopen dat jullie erkenning en herkenning bij elkaar hebben gevonden. 

Behoefte aan themagroep?

Er zijn veel verschillende soorten fraude. Het kan fijn zijn om met mensen te kunnen praten die hetzelfde als jij hebben meegemaakt. We zijn daarom benieuwd of je behoefte hebt aan een specifieke themagroep. 

Laat ons in een reactie op dit bericht weten:

  • of je behoefte hebt aan een themagroep
  • voor welk type fraude je een nieuwe groep zou willen, bijvoorbeeld Marktplaatsfraude, Whatsappfraude of identiteitsfraude

Heb je nog andere ideeën om de community beter te maken? Deel het met ons!

Bezig met laden...

11 Reacties *

29 augustus 2020
Hallo Eva. Ex partner pleegt froude ondanks het Convenant. Er zijn inderdaad veel vormen van fraude, echter specifiek in de relatie zie ik niet zoveel. Ik en meerdere met mij zijn gedupeerd door de ex partner. De politie kan ondanks de bewijzen niet zoveel doen. De situatie na een echtscheiding is vaak schrikbarend en geen begrip krijgen van de politie wanneer er aangifte wordt gedaan. Met vriendelijke groet, Antje. P.S. misschien iets voor de toekomst
25 augustus 2020
Hallo Eva. Ik zoek een groep voor slachoffer van ex partner. Ook Fraude na het echtscheidingsconvenant. Met vriendelijke groet. Antje
19 augustus 2020
Vandaag is de nieuwe groep live gegaan: https://community.slachtofferhulp.nl/group/41/topics
07 augustus 2020
Hallo [~1363] [~1415] [~1642] ik heb jullie een prive bericht gestuurd.
18 juli 2020
Ik heb een maand geleden dit aangekaart bij Eva, graag groep Whatsapp fraude.
14 juli 2020
Ik denk dat marktplaats en whatsapp inmiddels wel een eigen groep kunnen 'gebruiken'.
14 juli 2020
Graag what’s app fraude
14 juli 2020
Ik wel graag
14 juli 2020
[~961] [~623] [~606] [~1264] [~1349] [~1356] [~610] Hebben jullie behoefte aan een aftakking van deze groep? Dus een aparte groep voor bijvoorbeeld whatsappfraude?
10 juli 2020
Graag Spoofing, gebeld door de bank
09 juli 2020
Graag whatsappfraude.