Instagram

Bianca1 • 8 juli 2020
25 reacties
3
285 weergaven

Goedemorgen 

Ik zal me even voorstellen ik ben Bianca 36 jaar ik ben 2 maanden geleden aangesproken op instagram door een man en zo zijn we gaan praten hij woon in de vs en is uitgezonden door het leger naar syrie we hebben leuke gesprekken maar van de week vroegt hij of ik verlof wil aanvragen voor hem maar dat kost wel 1300 euro mijn alarm bellen gingen af en ik heb hem er op aangesproken maar hij zegt nee mensen liegen over datingsfraude dat zal ik nooit doen prinses van me ik heb de 1300 euro niet betaald maar nu zegt hij mijn collega's een paar zijn ook vermoord hier en als je mijn niet helpt ga ik ook dood en dan is het jou schuld allemaal hij smeek me om me te helpen en ik heb duidelijk aan gegeven dat ik dat niet ga doen ik heb defensie gebeld enzo en hij zegt nee deze mensen liegen en ik weet nou niet hoe ik dit contact moet verbreken gewoon een beetje hulpeloos ben ik want hij geeft me zo schuld gevoel en voel me best wel dom ook hij zegt ook elke keer dat hij niet kan bellen of beeld bellen ik heb alleen foto's van hem meer niet kan iemand mijn tips geven of ook jullie ervaringen hier mee groetjes bianca