Huwelijk geweld
Hallo.allemaal
Ook ik ben slachtoffer van geweld door me ex het heeft me 1 kindje in in pleeggezin gezorgd waar hij de vader niet van is verwege hem zijn veiligheid hij had me helemaal in zijn macht ik wist niet dat zoiets kom gebeuren maar het over kwam me wel was verliefd ging steeds naar hem terug omdat hij me vrienden ook lastig viel als ik elke keer weg ging ik moest ze beschermen dacht ik elke keer 3 miskramen gehad klappen gehad geestelijk helemaal had hij mij in hem zijn macht in 2016 ben ik bevallen van een jongen hij zat weer zoals altijd vast na spoedhuusplaatsingen wat afgewezen was en deze kind ook van me af wou pakken heb ik alle.moet en kracht gevonden om hulp in te schakelen en ver weg te gaan wonen ik kan in risico catogerie rood uit dus ben echt op de vlucht gemoeten niemand magde weten waar ik zat ik ben 3 jaar op de vlucht gewerst en hen therepie gevolgd alles zo hard geknokt om van de ots af te komen dat is me allemaal gelukt i 2019 ben ik dan ook weer verhuist naar waar ik oorspronkelijk van Daan kwam
Hij zit nu vast maar hij probeert op elke wijze manier contact te zoeken
Heeft hier vorige jaar al aan de deur en alles gestaan bij mij heerst angst ook normaal zo hart geknokt overal voor van zo onzeker naar een leeuw geworden zo weersraanbasrder ben k geworden
En zal k ook blijven doen maar waneer stopt het dat vraag ik me wel af overige heb ik zelf nu hulp ingeschakeld
Voor me eigen en me zoontje
1 Reactie
Ik hoop dat je een veilig leven kunt leiden. Dat je voldoende vertrouwen hebt in de maatregelen die getroffen worden om jou te beschermen tegen deze dader. Alle succes. Ik neem mijn petje voor je af.