Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van online fraude

Indentiteits fraude

Ik heb een vraagje. Iemand hier ervaring met indentiteits fraude??

Mijn digid inlogcode is gehackt (deze is nu opgeschort) digid app moest ganbde telefoobln af. Mijn bankgegevens zijn gehackt (deze zijn door de volksbank geblokkeerd) ook deze app moest van de telefoon af. Kan dus niet pinnen niks. Met mijn gegevens zijn dus dingen/spullen online gekocht/besteld en via mijn eigen rekening betaald door degene die mij gehackt heeft. Wahatsapp wordt soms overgenomen er worden dingen van mijn tel verwijdert. Mailndb alleals wordt gehackt daar worden ook dingen verwijdert.  Aangifte gedaan maar pilitie heeft geen aanknoppingspunten kan/doet er dus niks mee. Ondertussen gaat het gewoon doir. Ik wordt hier vang en angstig van loop op mn tenen krijg lichamelijke klachten. Wie heeft ervaring hiermee??

Bezig met laden...

4 Reacties *

14 juni 2020
Hoi Edith, wat afschuwelijk allemaal, identiteitsfraude is het ergste wat er bestaat, ik weet ook niet wat je verder daaraan zou moeten doen, volgens mij heb jij gedaan wat er mogelijk is .Ik wens je heel veel sterkte en als je je hart wilt luchten moet je dat hier doen hoor! Je moet/hoeft er niet alleen door heen. Heb je bij slachtofferhulp (algemeen) al met een deskundige gepraat? Zij hebben vast al meer gehoord hierover en zijn deskundig. Succes, groetjes Foke
14 juni 2020

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Hoi hoi. Ja die heb ik gesproken ze zouden het verhaal voorleggen en mij terug bellen. Het is ook verschrikkelijk mensen om je heen gaan je wantrouwen want het kan niet volgens hun. Het gaat hun pet te boven begrijpen het niet. Tis ook onbegrijpelijk. Dat is heel moeilijk het gevoel dat je er alleen voor staat. Gelukkig sta ik niet alleen maar het gevoel is zwaar. Dankjewel. Groetjes terug!!
14 juni 2020
Hoi hoi Dat is ook een heel naar gevoel. Heel angstig bang. Heb al rond gekeken hier en er staat veel (teveel) te lezen. Het juiste antwoord dat het over is heeft en weet niemand. Deze week definitief van de politie te horen gekregen dat ze niet kunnen doen ? Als je relatie er dan ook nog is door strand omdat hij er niet mee om weet te gaan. Want het is allemaal heel vaag en wazig dan wordt het nog lastiger. Het gevoel dat je er alleen voor staat. Tel nr enzo heb ik allemaal veranderd. Dankje voor he bericht. Groetjes Edith
09 juni 2020
Hallo Ditje, Wat een nare ervaring!! Verschrikkelijk gevoel lijkt me als je het gevoel hebt dat 'ze' bij al je gegevens kunnen. Als je hier op het forum kijkt zul je meerdere verhalen zien over ditzelfde onderwerp. Heb je al een nieuw tel nr aangevraagd? Lijkt me dat je dat ook moet doen. Heel veel sterkte!! Gr Foke