Moord
Hallo,
26 augustus is mijn broertje vermoord door mijn vriend, nu ex. Mijn broertje en ik zijn altijd samen opgegroeid in de jeugdzorg, maar altijd samen gehouden. Hij was 23 jaar en is met 1 messteek voor mijn ogen neergestoken, en overleden. Ik ben ook zwanger van de dader. Mijn broertje en ik hebben net als iedereen wel ouders, maar geen contact ermee wegens vervelende redenen. We zaten niet voor niks in de jeugdzorg. Ik heb verder geen familie, en ik merk dat het enorm eenzaam voelt. Ehm niet alleen dat ik nu zelf ook moeder ga worden, wat ik ergens ontzettend lastig vind nu. Ik merk dat het mentaal erg zwaar is, en ik vroeg mij af of iemand iets soort gelijken heeft mee gemaakt? Hoe jullie er mee om gingen? Voor mij lijkt het of mijn hele wereld is ingestort, alles wat ik heb opgebouwd na een zwaar leven, na mijn verslaving.. is nu opeens in 1 klap weg. Het is in mijn woning gebeurd, en als ik daar ben lijkt het wel de 'hel' op aarde. Je kan dus wel zeggen.. broertje verloren, mijn huis verloren, mijn aankomende kind heeft een vader verloren, en ik heb daarop ook mijn relatie verloren (wat beter is, want blijkbaar is het een bepaald soort persoon denk ik). De wereld voelt in eens zo groot, maar zo klein tegelijkertijd. Ik zelf ben 25, en ik had nooit verwacht dat ik een crematie moest gaan regelen op deze leeftijd, en als enige familie lid moet ik alles vrijwel regelen. Een erfenis advocaat, een notaris, een straf rechts advocaat wegens de zaak.. het is zoveel. Ik heb last van flashbacks, paniek aanvallen, op en af huilbuien.. natuurlijk snap ik dat ik hulp nodig heb, en pak ik dat met 2 handen aan.. ik weet enkel zelf gewoon niet meer wat ik moet buiten de hulp om, die zijn er niet 24/7. Dan ben ik nog bang voor jeugdzorg op mijn dak wegens mijn jeugd, ik ook wel een dossier heb opgebouwd in mijn leven.. verkeere relatie's heb gehad in mijn verslaving. Allemaal verleden, maar toch. Ik probeer het allemaal, ik doe mijn best, enkel voelt het alsof ik het allemaal niet meer aan kan mentaal. Ik hoop dat iemand misschien tips heeft, of zelf een levens ervaring wilt delen omdat iemand een soort gelijken situatie heeft mee gemaakt..