Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik

Zo veel vragen

Hi, 
Vier maanden geleden heb ik seks gehad met een jongen die ik nog niet zo lang kende maar wel intensief mee optrok omdat we in het zelfde bedrijf werkte. Ik heb heel lang de situatie weggedrukt omdat ik vreemd ben gegaan toen. Nu vier maanden later denk ik dat de hele situatie niet klopte. Ik denk dat hij deugd in mijn drankje heeft gestopt. Ik had 2 wijntjes op maar kan me weinig tot niks herinneren. Ik kan geen herinnering scherp terugzien, weet niet meer hoe ik uitgekleed ben, hoe ik op bed ben gekomen, had het heel erg koud zo erg dat ik klappertanden, m’n lichaam voelde heel erg zwaar, had rare euforie en was de volgende ochtend zo in de war dat ik niet meer wist wat mijn eigen kleding was of waar het lag. Ik geef (gaf) mezelf de schuld, want ik was vreemd gegaan en daar is geen excuus voor. Maar ik hou van mijn vriend, ik wil niks anders als met hem zijn. Ik heb ook nog nooit met iemand anders seks gehad als met mijn vriend. 
Die avond kan ik me herinneren dat ik niks anders heb gezegd als “ik kan dit niet” “ik wil dit niet” “we moeten stoppen” maar heb ook ingegeven in het moment. Ik voel me zo in de war. Ik ben er 4 maanden vanuit gegaan dat IK de schuld heb van deze situatie. Maar als ik kijk naar de symptomen die ik had de rare dingen die ik niet kan verklaren klopt het gewoon niet. Ik voel me heel alleen in deze situatie omdat niemand weet hoe het was en is. En ik vind het lastig om te beseffen dat mensen hiertoe in staat zijn. De seks zelf was super agressief en hij was super dominant. Het voelde alsof mijn hoofd het niet wou maar mijn lichaam niks kon doen. Terwijl ik wel gewoon kon lopen en praten voelde mijn lichaam als het lichaam van iemand anders. Ik had geen macht over mijn lichaam er was geen connectie er was geen grens. Ik kon niks maar was tegelijkertijd ook hellemaal scherp ofzo. Ik heb zo veel vragen en onduidelijkheden. Ik wil zo graag antwoorden maar kan dat nergens anders krijgen als in mijn gedachtes en herinneringen.  Alles is zo onduidelijk en verwarrend. Het voelt als een excuus voor het vreemd gaan. Het voelt als zo iets donkers, iets duisters waar ik hellemaal niet aan durf toe te geven. Ik durf dit hellemaal niet onder ogen te komen. Is er iemand die kan vertellen wat je voelt als je gedrogeerd bent? Wat je lichaam doet? En hoe je het zeker wist? Ik kan het niet meer testen omdat het zo lang geleden is. Maar eigenlijk als ik kijk naar het hele plaatje klopt het gewoon niet. Dit is NIKS voor mij. Kan iemand zich hierin herkennen? 

Bezig met laden...