Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Nabestaanden van een ongeval of geweldsmisdrijf

Papa

Hallo Allemaal,

Nooit gedacht mijzelf hier te vinden maar ik zoek naar een manier om met mijn verdriet om te gaan. Mijn vader is op 1 aug j.l. omgekomen bij een bootongeluk. Hij is hierbij verdronken. Mijn hart is gebroken. Ik lees jullie berichten en voel met jullie allemaal mee. Wat een verlies en verdriet. Geen idee wat ik hier hoop te vinden maar op de een of andere manier geeft het besef dat lotgenoten hier ook doorheengegaan zijn of er op dit moment net als ik middenin zitten een troost. Alsof we dit samen moeten doen. 

Ik wens iedereen heel veel sterkte

Bezig met laden...

4 Reacties

07 september 2026

Dag Maaike,
Je leven is van het één op het andere moment veranderd. Hier ben je niet alleen. Wil je in gesprek met anderen die hun ouder zijn verloren door een ongeluk? We hebben nog 1 plekje op 15 september: https://www.slachtofferhulp.nl/emotionele-hulp/contact-met-lotgenoten/a…

warme groet,
Renée van lotgenotencontact slachtofferhulp

12 september 2026

Hallo Renee,

Helaas ben ik aankomende week op kamp met mijn studenten. Baal ik heel erg van want ik had hier graag bij aanwezig willen zijn.

Komt er in de toekomst nog een bijeenkomst mbt dit specifieke verlies?

Ik hoor het graag van je

Groet,
Maaike

15 september 2026

Ha Maaike,
We zijn bezig met een vervolg planning. Je kan via deze link je gegevens achterlaten en dan houden we je op de hoogte van de volgende bijeenkomsten.
https://www.slachtofferhulp.nl/emotionele-hulp/contact-met-lotgenoten/i…

Heb je nog een vraag? Stel deze dan gerust via lotgenotencontact@slachtofferhulp.nl

04 september 2026

Lieve Maaike,

Wat verschrikkelijk om dit te lezen! Ik herken wat je zegt. Ik zocht op het begin heel erg naar mensen die het begrepen, die begrepen wat ik allemaal zei. Vooral omdat dit een onderwerp is wat zo ver van mensen af staat. En nog steeds ben ik soms zoekende.

Ik hoop dat je hier wat lotgenoten kan vinden! <3

Liefs!