Ik weet het niet meer
Ik ben een man van 43. Ik weet op dit moment niet meer wat ik moet geloven en wat niet. Het begint een goede 2 jaar geleden.
Mijn (ex)vrouw wilde van mij scheiden wat uiteindelijk ook gebeurd is. Ik was compleet de weg kwijt, ben 30kg in 6 maanden verloren. In die tijd leerde ik een vrouw kennen via een datingsite.
Lang verhaal kort: zij zit in het Amerikaanse leger. We hebben wat foto's gestuurd (videobellen mag volgens haar niet). Ik ben via Google de foto's gaan zoeken en had een hit op instagram, maar ook op een site voor bodybuilding competities. Ik wist dat ze dat deed (heeft ze ook video's van gestuurd). Veel van de details kloppen, maar ook een aantal niet. Ik heb veel uit proberen te zoeken op internet. Hier kwam in een site tegen (trustfinder) die veel gegevens over personen hebben, maar je moet ervoor betalen met een creditcard (heb ik niet).
Heb ik geld over gemaakt: ja. Veel?: Ja. Ben ik hierdoor in de problemen gekomen? Ja. Ben ik nu uit de problemen? Op een paar kleine schulden na, ben ik eruit.
Ik weet het: blokkeren en verwijderen. Ja, dan heb je een probleem in mijn geval. Ik sta dus niet zo sterk in mijn schoenen om dat te doen. Bang om alleen te zijn (buiten mijn ouders en 2 (oud) collega's die ik via het werk ken, ben ik inderdaad alleen.(Nee, vind mezelf niet zielig ofzo)).
Ik wil gewoon heel graag uitvinden of zij het echt is of niet. Heel diep van binnen weet ik dat het waarschijnlijk een scammer is, maar ik weet het echt niet
5 Reacties
2 jaar is over healgemeen te vroeg om een nieuwe relatie te beginnen, maar kan natuurlijk wel. Wat mij betreft moet je eerst je ex verwerken. Niet dat je geen contact meer met haart mag hebben , maar na verloop cvan tijd moet je ook ondanks het contact je emoties bij haar weg halen. Ik ben zelf 43 jaar getrouwd geweest en nu 4 1/2 hal jaar gescheiden IK wens je uir Gods naam veel sterkte toe.
Hoi Q,
Volgens mij klopt het niet. En ik denk dat je dat al weet en voelt. Geloof je echt dat iemand twee jaar niet kan videobellen? En waarom zou jij veel geld moeten overmaken als ze zo’n baan heeft. Er wordt misbruik gemaakt van jouw eenzaamheid, en van je angst om alleen te zijn. Maar geloof me, daar kun je allemaal uitkomen als je voor jezelf kiest en haar (hem? Ze?) blokkeert.
Sterkte!
Beste Q,
Eigenlijk is je verhaal, ms niet juiste woord, want het is je leven, copy, paste aan dat van mij. Ik ben wel 30 jaar ouder dan jij maar op liefde staat geen leeftijd.
Mijn verhaal start eind 2023, hij werkte op booreiland voor chevron en had 45 man voor hem werken. We chatten enkele dagen via datingsite en dan via WhatsApp. En dat heeft geduurd tot mijn kinderen me gestopt hebben. Ik had ondertussen lening genomen bij bank en was compleet blut.
En ook hij mocht natuurlijk niet met camera bellen, zogezegd om veiligheidsredenen. Hij heeft wel veel foto's gestuurd en ook 1 filmpje, dus voor mij bestond hij. 2 x bellen per dag is eigenlijk een relatie hebben en hij ging toch komen...Enkele tips die ik je kan geven : haar telefoonnummer is fake, je zal het niet kunnen traceren. Je kan ook eens proberen om gewoon te bellen: ze zal niet opnemen, want dan kan je ze ook traceren. Probeer aub om contact te verbreken. Hij volgt me en probeert me te bereiken. Ik heb klacht neergelegd bij politie en die rechtszaak is bij de procureur. Probeer je los te krijgen van haar, ze verstikt je en je hebt nog zoveel mooie jaren voor je!
Ik wens je alle succes en geloof me : ze is fake.!!!
May
Hallo
Weet dat je het niet wilt horen. Maar je onderbuik gevoel zegt het al. Een liefde brengt je niet in geld problemen. En eigenlijk Amerikaanse in het leger is al een rode vlag. Ik heb er ooit ook ingetrapt en mijn leven word nooit meer zoals het was. Alles bijna verloren. Ik vond ook wel bewijzen en dan weer tegenstrijdig. En sowieso toen het geld op was werd de persoon minder aardig. Maar het klopt niet. Ze mogen wel bellen. En bedenk waarom jij juist de enige bent die geld moet overmaken en vast niet naar de rekenkern waarvoor ze het nodig heeft. Je bent nog jong. En je kunt ook op een serieuze dating site. Blokeren is het beste en proberen door te gaan. En heb je trouwens contant gezocht met het profiel wat je vond wat zij is? Vraag naar haar ID kaartje van het leger haar in legen outfit en met een krabt van die dag. Dan komt de verwijten vast van dat je haar niet vertrouwd en emotionele manipulatie. Jij hebt haar een berouwd al je zuur verdiende geld er in te steken. Ze had al lang bij je kunnen zijn of jij bij haar. Ze zitten er niet zo lang. Ze mogen ook naar huis. Stop voor jezelf voor je nog dieper in een leugen beland. Ik heb er na vier jaar nog last van. Ze besodemieterd je in de liefde je vertrouwen en al je geld weg. En dan is het stank voor dank en gaan ze verder.
Veel succes en sterkte
We hebben al eerder gereageerd
Natuurlijk is fit een fakers die je uitkleedt. Meteen stoppen en met iemand gaan daten die wel echt is. Je kan informatie vragen aan de Amerikaanse ambassade. Maar diep in jouw hart weet je echt wel dat dit niet ok is.