Huiselijk geweld doodsbedreigingen en stalking
Hoi allemaal.
Vind het erg spannend om hier een bericht achter te laten.
Heb net mijn relatie beindigd van 6 jaar.in het begin was het allemaal zo leek het geweldig.gaanderweg begon hij steeds meer controle te willen krijgen.wilde steeds weten waar ik was en met wie.contact met mijn familie vond hij ook maar niks.langzaam ging ik mijn grenzen verleggen voor hem en zette hem op nr q hij had immers ptts en heel wat jeugdtraumas.ik heb ervoor gezorgd dat hij hier hulp voor ging zoeken.echter kwam zijn ware aard meer naar boven.het begon met disrespect en de meest vernederende uitspraken maken tegen mij.later werx hij fysiek.van haren trekken,blauw oog mes aantal keren op mijn nek.doodsbedreigingen uiten tot een paar x poging tot wurging.ik bleef voor buitenwereld de schijn ophouden maar die bewuste nacht dat hij mij weer probeerde te wurgen en ik vreesde voor mijn leven heb ik politie weten te appen en hebben hem meegenomen.heb meteen aangifte gedaan en heeft 2x huisverbod gekregen maar hij bleef maar bellen en appen.het ging alleen maar in apps om hem.er komt een rechtzaak en ben benieuwd en zenuwachtig voor wat er komen gaat.
Ik blijf achter met heel veel schaamte en vragen zoals had ik het anders moeten doen.waarom moest hij zo aggressief en neerbuigend tegen mij zijn.had het beste met hem voor.waarom ben ik niet eerder bij hem weggegaan. heb nu slaapmedicatie sta continue aan en kan geen rust vinden.ben aa gemeld voor een traject en praktijkondersteunster.ik hou nog steeds van hem ondanks alles en dat neem ik mijzelf kwalijk.terug gaan naar deze relatie ga ik zeker niet doen.
Het is een lang verhaal maar heb het zo beknopt mogelijk gehouden.