Contact tijdens contact verbod.. trauma band
Hi heeft er iemand toch contact gezocht tijdens een contact verbod als slachtoffer…
Ik vind het zo moeilijk… heb een enorme trauma band en mis hem vreselijk ondanks wat er is gebeurd
Bezig met laden...
Hi heeft er iemand toch contact gezocht tijdens een contact verbod als slachtoffer…
Ik vind het zo moeilijk… heb een enorme trauma band en mis hem vreselijk ondanks wat er is gebeurd
2 Reacties
Hallo aqua
Wat je beschrijft is niet raar. Er is een bekende term voor bedacht al weet ik even niet meer hoe dat genoemd word. Trauma-band wat je noemt dat is het iid. Ik weet niet precies wat je allemaal is overkomen en door wie. Maar dat je een dader kunt "missen" op een bepaalde manier weet ik wel. Ondanks dat er vreselijke dingen zijn gebeurd zullen er bv ook wat leuke momenten zijn geweest of gaf de dader je aandacht die he nu niet hebt. Het zal heel verwarrend kunnen voelen.
Als je ervan bewust bent dat je last hebt van de trauma-band kunt je kiezen hoe je ermee omgaat en of je wel of niet nog contact zal zoeken (en met het contact dan waarschijnlijk terug in het patroon wat er was belanden..)
Ik helaas, zonder resultaat. Hij moest uit huis maar geen idee waar hij uithangt gezien hij verder niemand heeft (denk ik?). Dus kids en ik maken ons best zorgen maar hij reageert nergens op. Ik ga het ook niet meer proberen. A.s. donderdag systeemgesprek (dag 8). Dan zien we wel verder.