Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik

Triggerwarningg sowrryy :s

Hoihoi, ik ben nieuw hier, ik wil mijn laatste ervaring graag delen.. hoop dat het hier mag.

In de nacht van 7 op 8 November ben ik verkracht, door de vriend van mijn beste vriendin toendertijd waar ik en mijn vriend een ‘gezellig weekendje’ zouden hebben.

Mijn vriend heeft dit moeten zien, hoe ik daar werd verkracht door een schuimbekkend beest. Blijkbaar keek ik mijn vriend recht aan maar met gewoon echt een levenloze staar, ik hing daar als een zak aardappels.

Mijn oom weet hier dus volgensmij gewoon van af, hij wilt hem zelfs verdedigen of in ieder geval helpen want hij belt samen met hem een advocaat, hoe ziek kan je zijn man.

Garage vol in de nacht, volgende ochtend helemaal leeg behalve 2 bierkratjes en een stofzuiger. Er hing een hele felle bouwlamp boven de auto, er stond een stellingkast, een auto, een mat, en er lag een plas ‘water’ langs de plek waar ik was verkracht, mijn vriend zei dat het leek op een soort olie vlek/glijmiddel ofzo.  LETTERLIJK ALLES BEHALVE DIE BIERKRATJES EN STOFZUIGER WAREN WEG. En dat die auto weg zou zijn dat kloptte want die zou hij gaan laten tunen en mijn oom zou meerijden. WAAR DE FK ZIJN DE STELLINGKAST EN DIE MAT HEEN. Mijn vriend is niet “out” geweest en heeft de hele tijd beneden gezeten met mij maar we hebben niemand dat zien weghalen of wat dan ook.

JA IK HEB GEDRONKEN.

JA IK HEB DRUGS GEBRUIKT.

MAAR DIT IS NIET OKE.

Ik heb zelf helemaal niet veel gedronken of gebruikt, maar ik was wel gewoon helemaal buiten bewustzijn. Dat kan niet door de dingen die ik op had, aangezien ik op 1 hand de drankjes kon tellen en daarna alleen water heb gedronken.

Bezig met laden...