Zo gênant en dom
Voel ik mij omdat ik erin ben getrapt. N.a.v. een klacht via FB bij de Zara hebben oplichters gebeld met de mededeling dat ik mijn geld van het gekochte maar beschadigde artikel terug zou krijgen. Via een goede engelstalige babbel (mijn Engels is best redelijk maar toch ben je zo bezig met je goed uit te drukken dat je geen tijd hebt om nuchter na te denken) is mij geld afhandig gemaakt. Er waren achteraf veel aanwijzingen dat het niet klopte maar als een mak schaap deed ik wat men mij vroeg.
Bezig met laden...
1 Reactie
Ik voel je helaas. Ik ben 9 maanden geleden ook opgelicht (wel op een andere manier) en zo voelde ik me ook toen! Ik kan je vertellen dat het over gaat.. ik baalde heel erg want ik ben voor €1500 euro opgelicht en dat geld kon ik heel goed gebruiken, want ik heb 3 jonge kinderen.
Accepteer je verlies, hoe moeilijk dat nu klinkt. Het zijn asociale professionele oplichters die heel goed gebruik weten te maken van de nuchterheid en de naïviteit van de mens. Ik geloof dat het linksom of rechtsom bij hun terugkomt en dat er een dag komt dat ze last krijgen van hun geweten.
Heel veel sterkte de komende tijd!