“Ernstige mishandeling door buurman – al 6 maanden geen reactie
Hallo, ik heb dringend hulp nodig. Het is inmiddels meer dan 6 maanden geleden dat ik slachtoffer ben geworden van een ernstige mishandeling door mijn buurman. Sindsdien heb ik blijvende lichamelijke schade, waaronder problemen met mijn tanden en tandvlees waardoor ik nauwelijks kan eten. Ik heb ook rugklachten en ernstige psychische klachten door de bedreigingen en angst.
Tot nu toe heb ik geen enkele terugkoppeling ontvangen van de politie of het Openbaar Ministerie. De zaak is als ‘eenvoudige mishandeling’ geregistreerd, terwijl het om een zeer gewelddadige aanval en bedreiging met de dood ging.
Kunt u mij alstublieft helpen om duidelijkheid te krijgen over mijn zaak en wat ik nu kan doen?”
Bezig met laden...
1 Reactie
Beste Rebi-80,
Allereerst goed dat je verhaal hier deelt....
Ik leef en voel met je mee, ik ben jaren geleden door een onderbuurvrouw bewusteloos geslagen...
Herken je verhaal: de politie die ik zelf belde nadat ik weer bij bewustzijn was, kwamen langs, de ene agent bleef bij mij in mijn woning, de andere ging naar de bewuste onderbuurvrouw..
Toen deze agent terugkwam bij mij zei ik : ik wil graag aangifte doen van mishandeling waarop de agent reageerde: u kunt géén aangifte doen want u heeft uw poot tussen de deur gezet....
Elke burger weet dat de politie pas komt NA een incident...
Ik heb toen een brief gestuurd naaar de Klachtenfunctionaris van de politie: deze kwamen : 2 agenten, aan huis, heb de situatie verteld en de Klachtenfunctionaris zei: dit had de agent nooit mogen zeggen u heeft het recht om aangifte te mogen doen, zij hebben dit geregeld, daarnaast zouden ze de betreffende agent hierop aanspreken.....
Om jou een advies te geven: bel naar het Juridisch loket, of benader een advocaat via Eersterechtshulp.nl ( sociale advocatuur) zoek op rechtsgebied, deze bellen vaak binnen 24 uur...
Wacht niet op O.M of op politie: voor psychische ondersteuning MIND dagelijks telefonisch te bereiken.
Alle Sterkte!
M.