Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik en seksueel geweld

Misbruik

hoi

ik ben mishandeld en meerdere keren misbruikt

ik zou het fijn vinden om met lotgenoten hier in contact komen

Bezig met laden...

5 Reacties *

29 april 2020
Hi Jesslyn, ik ben seksueel mishandeld. Vind t dan ook erg om te horen dat je mishandeld bent en zelfs meerdere keren misbruikt! Hoe isset met je? grtjs, mizu
29 april 2020
Goed dat je professionele hulp hebt. Begrijpelijk dat je nog niet veel durft te zeggen, Schrijven helpt daarbij. Ik nam in gedachte dat wat er was gebeurd iemand anders betrof. Later kon ik zien dat het mijzelf overkomen is. Misschien is het een tip. Heel veel succes en vriendelijke groeten..
29 april 2020
Hoi ik krijg al hulp maar het ik durf niet veel te zeggen ik begin nu pas echt te praten over alles na jaren hulp .
28 april 2020
Goede avond Jesslyn, Eva heeft jou toestemming gegeven om toe te treden tot de gesloten lotgenotengroep. Dat doet ze niet zomaar. Je korte post van "ik ben mishandeld" en "meerdere keren misbruikt" zegt voldoende dat je erg nare ervaringen hebt opgedaan. Er is iets misdadigs tegen jou gepleegd. Ze hebben je integriteit gestolen. Goed dat je dus geschreven hebt. Dat is al 7 dagen, bijna een week, geleden. Eigenlijk vind ik dat niet goed om je zo lang te laten wachten op een reactie! Nu je de eerste stap hebt gezet om iets te schrijven, nodig ik je uit om iets te posten over hoe je je nu voelt. Misschien kun je iets schrijven of je al hulp krijgt en met wie je er over kunt praten. groeten, Philip
21 april 2020
Hallo [~1092] goed dat je dit aangeeft. Heb je al eens contact gehad met onze service-lijn 0900-0101, zij kunnen je helpen met eventuele vervolgstappen die je kunt zetten. Verder ben je hier natuurlijk op de juiste plek om in contact te komen met lotgenoten. Waar loop je tegenaan? En hoe kan het contact met een lotgenoot je helpen? We hopen van je te horen. Groetjes, Eva