Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van geweld

Mentaal misbruik / geweld van Narcist

Standaard profielafbeelding
DV

Hallo allemaal,
Ik zit in een situatie waarin in me super kwetsbaar voel. Anderhalf jaar geleden sprak ik voor het eerst uit dat ik wilde scheiden van mijn Narcistische "partner". Hij heeft mij tijdens de scheidingsperiode tegen bijna iedereen op weten te zetten en heeft mij op straat laten zetten door de politie te manipuleren. Hij toonde berouw en ik ben er weer ingetrapt, achteraf gezien natuurlijk super stom. Het leven ging verder en ik heb hem gezegd wat er allemaal fout ging in onze relatie. Hij heeft de meeste punten aangepakt. Begin van de week ging het weer mis en sprak ik weer een scheiding uit. Weer ging hij in de verborgen manipulatie stand, want niet alleen ik heb geleerd van afgelopen vecht scheiding, maar hij natuurlijk ook. Hij is nu een extreem verborgen Narcist. Ik ben ook bang dat ik wellicht toch weer met hem verder ga, omdat ik geen enkele andere uitweg zie. Hij zegt nu zo snel mogelijk te willen scheiden, maar ik kan nergens heen, dus zou ik op straat staan. Niemand gelooft mijn verhaal. Huisarts niet, politie niet, enz. Sta er dus helemaal alleen voor met een " partner " die continue aan het manipuleren is en de bijbehorende mentale issues. Ik hoop hier wat lotgenoten te vinden 

Bezig met laden...