Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik en seksueel geweld

Hi, ik ben nieuw hier. Hoe gaat t?

Wanneer een pandemie je 2x doet nadenken of je misschien toch wilt kletsen met lotgenoten... Hi there... How's life treating you? Is dit zoals dit werkt? Groetjes Mi :)

Afbeelding verwijderd.

Bezig met laden...

4 Reacties *

30 maart 2020
Hoi Mmizumao1 Ja, ook ik ben geïnteresseerd in de antwoorden op de vragen die Eva al zo mooi heeft geschreven. Ik denk zeker dat het schrijven, zoals je je dat zelf afvraagt, gaat werken. Succes
30 maart 2020
Hallo Mi, welkom bij de community. Goed dat je je hebt aangemeld. Kun je misschien iets meer over jezelf vertellen? Hoe ben je hier terecht gekomen en wat is jouw achtergrond dat je graag in contact komt met lotgenoten? Of waar je tegenaan loopt of juist niet? We hopen van je te horen!
30 maart 2020

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

thanks... ok eerlijk, ik was aan t onderzoeken of men überhaupt weer helemaal "heel" word of geneest van gebrokenheid, want t duurt me eigenlijk allemaal n btje te lang. En nu de rest van de wereld min of meer in sociaal isolement dreigt te raken, leek t me goed om contact te maken, maar dan wel op een "veilige" plek. Verder lees ik vaak dat een v d manieren naar "heelheid" te maken heeft met support groepen. Ik kon t niet meer negeren. En jij? Wie ben jij en hoe ben jij hier terecht gekomen? Waarom wil je graag in contact komen met lotgenoten van seksueel misbruik en/of geweld?
31 maart 2020

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~1284] ik ben de communitymanager van dit platform en mijn drijfveer is dat ik zo veel mogelijk slachtoffers wil proberen te helpen. Ik geloof er in dat dit forum daarin kan ondersteunen. Het zal misschien niet de oplossing zijn, maar lotgenoten contact is bewezen effectief. Bedankt dat jij je aanmeldt en de stap hebt durven zetten om hier over te schrijven. Je kunt in contact komen met lotgenoten door te reageren op verhalen, of door er zelf een te schrijven. Als er iets is waar ik je bij kan helpen, hoor ik het graag.