Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor verkeersslachtoffers

Wederom weer een strijd

Goede avond, 
Helaas weer en strijd aan het voeren met de verzekering van de tegenpartij. We hadden het dossier gesloten, maar als er materiaal (lees schroeven) uit mijn been moet, kon het dossier weer geopend worden. Vorig jaar moest ik weer onder het mes om wat schroeven eruit te halen. Dossier werd weer geopend. Helaas is de operatie niet helemaal gelukt en heb ik zenuwpijn overgehouden bij 1 van de littekens, ook daarvoor 2x behandeld en nu moet ik elke dag 2x capsaine crรจme smeren zodat de huid zenuw rustig blijft en de pijn te doen is, dit zal ik mijn leven lang moeten gebruiken. Maar nu komt het de verzekering van de tegenpartij beweerd dat deze pijn er al was, maar hoe kant dat als het litteken er voor de operatie niet zat. 
ik hoef gelukkig niet zelf deze strijd te voeren dat doet mijn letselschade advocaat, maar toch merk ik dat het me niet los laat. De arts van de pijnpoli heeft nu een extra verslag gemaakt, nu maar hopen dat de verzekering van de tegenpartij dit voldoende vindt en we het dossier weer kunnen sluiten. 
Ik heb hier niet om gevraagd, ik had ook liever dat ik zonder pijn door het leven kon gaan. 
Fijn weekend allemaal en geniet van de dingen die je nog wel kan. 
Liefs Ilonka ๐Ÿ’ช๐Ÿ™๐Ÿ˜˜

Bezig met laden...

1 Reactie

19 oktober 2025
Goedemorgen Ilonka,

wat een onmacht en frustratie zul jij voelen. Ik leef met je mee.

Sterkte, Gelma