Onderdruk gezet door mijn ex
Goededag,
Ik had een relatie met iemand die wilde dat ik seks had met andere mannen en het op video moest zetten. Ik heb meerdere malen toen tegen hem gezegd aan de telefoon en via app dat ik dit niet wilde doen. Eindstand zei hij het hoeft niet van mij maar dan hou ik wel minder van je en ben ik minder gek op je want het is wel een fetisj van me. Ik zelf ben een erg onzeker persoon en geef veel om mensen en heb alles voor mensen over. Hij wist heel goed dat mijn ex is vreemdgegaan en dat ik mij niet comfortabel voelde erdoor. Ik heb dit toch gedaan omdat ik hem niet kwijt wilde en ik veel om hem gaf. Daarna heb ik hem verteld dag later dat ik dit alleen deed voor hem en niet voor mijzelf dat ik er van walg en hem alleen wilde. Hij respecteerde mij niet en deed opeens alsof ik niks meer voor hem was en zei of je volgt mijn regels of we doen dit niet meer tussen ons. Ik voelde mij schuldig naar hem en wilde hem niet kwijt. Opeens maakte hij het via app uit nadat hij dat filmpje en foto's van me had gekregen. Omdat ik met vrienden ging afspreken en ik hem niet had geappt en geen respect voor hem toonde omdat ik niet had geappt terwijl ik aan t werk was. Nu is dus het principe hij heeft die video als enigste gekregen en nu krijg ik berichten van mannen via snappchat dat die video en mijn persoonsgegevens online staan. Ik kan niks vinden op het internet echt helemaal niks en ik ben einde raad. Ik geef mezelf overal de schuld van van wat ik heb gedaan. Maar ik krijg ook geen contact meer met hem en ik kan niks online vinden en de politie moet bewijs hebben die ik niet heb. Alleen de gesprekken tussen hem en mij. Ik weet me gewoon geen raad meer wat ik nu moet doen. Ik voel me machteloos en het is mijn eigen domme fout geweest dat ik dit heb gedaan. Hij heeft die video en foto's nog en is er toe in staat (denk ik) om ze online te gooien en mijn leven te ruïneren. Ik weet niet of ze nu online staan want ik kan niks vinden en de snappchat acounts die mij berichten die hadden ook pas 40 snapps. Dus het kan goed zijn dat die fake waren want mijn vrienden konden 1 van die account niet meer vinden via snapp en de ander heb ik niet onthouden. Alsjeblieft kan iemand me helpen?