Twijfelen
Lieve allemaal,
Zo, weer eens even een stukje van mij.
Ik heb lang niet geschreven en gereageerd, omdat ik aan het verhuizen ben geweest.
Nu ik op mijn nieuwe stekkie zit en het helemaal (op een paar puntjes na) naar mijn zin heb, krijg ik ook weer ruimte in mijn hoofd om met andere dingen bezig te gaan.
Zo is daar bv mijn voet. Mijn titaniumopslag noem ik het wel eens gekscherend, want het hielbeen bestaat voornamelijk uit titaniumschroeven en platen.
De laatste tijd heb ik steeds meer het idee dat ik het voel. Aan de achterkant van mijn hiel lijkt het of er een schroef zijn weg naar de uitgang aan het zoeken is, en onder mijn voet voelt het steeds meer alsof ik inderdaad rechtstreeks op een plaat loop.
Ook de pijn is aan het toenemen, maar die kan ik slecht inschatten omdat ik pijn heel makkelijk kan "uitschakelen". Heb zoveel pijn in mijn leven gehad, dat het er bij hoort.
Ik ben erg aan het overwegen of ik wel of niet terug moet naar de traumatoloog om te kijken of er misschien iets uit moet van het plaatwerk.
Wat mij tegenhoud is dat ik dan weer een molen in moet, waar ik eigenlijk uit wil blijven. Een molen van afhankelijkheid, weer even niet kunnen lopen enz........
Ik weet van mezelf nl dat als ik ga als ik de pijn niet meer verdraag ik dan misschien al meer schade aangericht heb dan goed is.
Ik twijfel nog even door merk ik, eerst maar eens een nieuwe huisarts gaan vinden...........
Liefs, Nel
1 Reactie
Juist bij twijfel terug naar de arts, eens horen wat hij/zij zeggen, misschien is er nog een andere optie 🙏🙏.
Snap je helemaal dat je niet weer de malle molen in wild, maar zoals je zelf ook al zegt misschien maak je meer kapot en ben je straks verder van huis.
Ik ben uit eindelijk doorgestuurd naar de pijnpoli, en ik moet zeggen het wordt steeds beter en ik mag hem altijd bellen als ik twijfel of andere pijn voel.
Succes en sterkte wat je ook besluit 😘
Liefs Ilonka