Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van datingfraude

Ja hoor, ik zou toch echt geen slachtoffer worden

Ook ik een prachtig verhaal van een liefde die te mooi leek om waar te  zijn. Zat op dat moment niet lekker in mijn je relatie, miste aandacht en erkenning, voelde me alleen. Dan blijk je ineens toch extra vatbaar als je al die complimenten ineens wel krijgt" je bent mooi en oprecht en een goed hart". Uiteindelijk zit je zo in het web geweven, dat je geld overmaakt... Pas toen er grote bedragen werden gevraagd dacht ik" dit kan ik niet betalen, dan ineens valt het kwartje.... Jemig wat een schaamte heb ik... durfde alleen mn beste vriendin hierover te vertellen.. Later ook pas mn partner vertelt, die veel te woede heeft nu, waarom ik het niet direct had vertelt  vd situatie en het geld overmaken.... dan had ie het nog kunnen begrijpen... nu veel woede over het achterhouden van dit gebeuren...nog niet eens over het geld... Probeer maar uit te leggen , dat je door ontzettende schaamte dit niet durft te vertellen. Gelukkig slaap ik goed, maar word elke ochtend weer wakker met een rotgevoel.  Gaat dit gevoel ooit slijten? Leer je weer van jezelf te houden? En dan nog je relatie... ik hoop zo, dat we het redden... Moeilijk,  en aan jezelf werken en daarnaast je relatie. Iemand in een soortgelijke situatie op het forum?

Bezig met laden...

5 Reacties *

23 februari 2020
Heel herkenbaar verhaal. Lijkt op mijn verhaal
22 februari 2020
Dank allen voor de fijne reacties! Gelukkig gaat het goed me! Kan er goed over praten met GGZ ondersteuner en jullie uiteraard! Dank! Tussen mn partner en mij gaat het redelijk goed, we doen veel leuke dingen samen en pakken weer " gewoon" de draad op. Weer je normale structuur van werk en dat soort dingen helpt om er niet te vaak aan te denken en het een plek te kunnen geven
22 februari 2020
De schaamte zal slijten maar duurt wel even. Probeer voor ogen te houden dat het iedereen kan overkomen. De organisaties erachter zijn zo professioneel. En wat Besos en Yvette al hebben gezegd. Doe je verhaal, praat erover, het werkt.
12 februari 2020
Als ik vanuit mezelf praat. Ja ik hou van mezelf, maar ben nog wel onzeker of een ander wel van mij houdt als vrouw. Als advies kan ik je alleen geven dat je moet blijven praten, vooral met je partner desnoods met behulp van een proffesional
05 februari 2020
Goed dat je je verhaal hier neer zet. Je hart luchten, kan al enorm helpen.