Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik en seksueel geweld

ervaring en hulpzoekend van een tijdje terug

Ik weet het nog precies hoe het ging:

Ik had mijn eerste vriendje ,relatie al 2,5 jaar alleen lang , hij was voor mij me aller eerste in alles. Eerste kus en eerste sekservaring ik hield van hem maar op een gegeven moment was voor mij de liefde afgelopen, ik was niet meer verliefd en het voelde niet meer goed tussen ons.

Ik had het uitgemaakt met mijn ex , emoties vlogen bij mij in het rond maar hij bleef kalm eronder en vroeg of ik tenminste bleef tot morgen vanwege een verjaardag van zijn vader, met moeite stemde ik hiermee in  want ja 2,5 jaar betekende wel iets.

We gingen gelukkig in de avond nog op stap naar een lokale cafe zodat ik afleiding had en hij bij zijn vrienden was, maar op een gegeven moment werd mij alles te veel dus ging ik weg naar een goede vriend waar ik mijn verhaal kwijt kon.

Later hebben mij ex en ik elkaar opgezocht om in zijn huis te slapen bij zijn ouders Ik moest wel naast hem slapen omdat zijn ouders en zusje er nog niks vanaf wisten dus ging ik met tegen zin daar slapen.

Tijdens het terug fietsen merkte ik al dat hij te veel had gedronken , hij deed vervelend en plakkerig dit heeft hij al vaker gedaan en ik pikte dit omdat het mijn vriend was , maar nu vond ik dit toch zeer onprettig.

Eenmaal op de kamer deed ik mijn kleding uit en pyjama aan, ik had hem verzocht om weg te gaan want ik wou omkleden maar hij bleef staan en deed vervelend hij raakte me aan en ik wilde dat dus niet dus zei er wat van en duwde hem weg.

Hij ging gelukkig ook even weg om te gaan plassen, dus kleedde ik me snel verder om en ben in bed gaan liggen.

Eenmaal toen hij weer op de kamer kwam en in bed lag , begon hij te vertellen dat hij me niet kwijt wou en hij van me hield, ik heb hem gezegd dat ik niet meer het zelfde voelde en hij het verpest had omdat hij geen grenzen kende.

Hij begon toen te praten dat hij nog een keer seks met mij wou , een laatste keer voor de lol alleen. Ondertussen greep hij me vast streelde hij mijn bips en ging richting liezen en verder.

Ik voelde me onprettig en wilde dit niet, ik schopte hem steeds en duwde hem vaker weg, alleen hij bleef me maar strelen op plekken wat ik niet wou en hij ging me knuffelen maar ik wou dit niet, maar blijven zeggen dat ik een lekkere kont had , dat hij mijn lichaam ging  missen omdat hij het dan niet meer kon aanraken en dat hij nog een keer zijn pik in me wou steken voor de laatste keer.

Ik heb hem meerdere malen geschopt en geduwd en geslagen en gezegd dat ik anders meteen naar huis ging, alleen wist hijzelf en ik dat dit niet kon omdat ik drank op had.

Uiteindelijk viel hij in slaap, maar ik bleef nog een lange tijd wakker met veel verdriet en schuldgevoelens .

De volgende dag ben ik zo snel mogelijk weggegaan en heb van niemand afscheid kunnen nemen, ik kon hem niet meer aankijken.

 

Het is nu 8 maanden verder en ik heb er nog steeds last van

Toen het uitging heeft hij alles kapot voor mij gemaakt, oude vrienden haten mij

me ex-schoonfamilie ziet me als lastig en hij heeft een lange tijd vreselijke dingen over me gezegd zoals dat ik vreemdging en een trut was en hem geen liefde gaf, dat ik hem in de steek liet.

Dit heeft me vreselijk pijn gedaan omdat hij me blijft achtervolgen tot de dag van vandaag dat ik soms nog een foto ontvang van oude vrienden met hem erop en een middelvinger.

Ik heb ook een vriendin die hem ook kent, en tegen haar heeft mij ex ook verteld hij mij had aangeraakt en zich schuldig voelt , maar dit geloof ik niet. Want waarom zeg je dan zoveel over mij en niet wat jij hebt gedaan.

Ik heb een geluidsopnamen van die vriendin waarin mijn ex verteld dat hij me haat en dat ik vreselijk ben.

Enige wat ik wil is rust maar het blijft me achtervolgen.

Later besefte ik me dat hij me wel vaker dwong voor seks terwijl ik dit niet wou , maarja ach je zit in een relatie dus je accepteert dit leek me toen of dat ik boos op hem was en dat hij me perse wou aanraken terwijl ik hier niet om vroeg.

 

 

 

Ik heb nu een vriend waar ik een goede band mee heb, in het begin heb ik veel moeite gehad met aanraking en dat gefluister in mijn oor, hij bedoelt dit lief  maar elke keer zie ik een andere situatie voor me en een ander gezicht die ik niet meer wil zien.

Na een tijd had ik steeds minder moeite, maar de laatste maand komt het weer steeds naar boven, dat ik er veel over na denk emotioneel word en boos.

Tegenwoordig hoor en zie ik nog veel van me ex, ik hoor dat hij slechte dingen doet en dat hij me zwart maakt aan alle mensen die we kenden.

 

Ik durf ook geen aangifte te doen of hulp te zoeken, omdat het voor mij ene kant lijkt of dit niet belangrijk genoeg is of dat ik me niet aanstel.

Ben ook bang dat niemand mij gaat geloven of dat ze denken dat ik aandacht zoek omdat het al een lange tijd geleden was.

Mijn eigen ouders weten dit ook niet , durf het niet te vertellen aan hun.

Momenteel weet ik mij geen raad om wat ik moet doen, en mijn vriend steunt mij altijd maar vind het ook erg lastig.

Nu ik dit aan het schrijven ben , staan de tranen in mijn ogen deze gevoelens heb ik zolang opgepropt en nooit echt goed over gepraat, het lucht ene kant wel erg op maar andere kant blijft het nog steeds lastig omdat ik vertrouwen had in mijn ex en hij dit volledig heeft beschadigd.

Bezig met laden...

2 Reacties *

31 januari 2020
Dag Zwaluw 18 Het lukt me weer om een reactie te schrijven. Heb je het berichtje dat ik via de privé-mail stuurde ontvangen? Enfin mijn reactie sluit helemaal aan op die van Thijs. Veel succes. Philip
29 januari 2020
Beste Zwaluw18, Wat een nare ervaring heb je gehad met jouw 1ste verliefdheid. Dat zou eigenlijk de mooiste herinnering voor je hele leven moeten zijn, maar in jouw geval beheerst de nare herinnering je het meest. Zelfs zo erg, dat je in je huidige relatie geblokkeerd bent, zowel in het begin als later. Het is jammer dat je zoveel negatieve signalen ia jouw vrienden over hem binnen krijgt. Dat helpt ook niet echt om er los van te komen. Het is begrijpelijk dat jouw huidige relatie daar onder lijdt en dat het lastig is om begrip te krijgen van jouw huidige partner. Jouw ouders weten niet waar je mee worstelt en waarschijnlijk je huidige partner ook niet. Aangiofte doen lijkt mij lastig, want van wat kun je iemand beschuldigen in dit geval/ Kwaadsprekerij/smaad is een lastig bewijsbaar item. Probeer het alsjeblieft bespreekbaar te maken met hen. Het is het grootste goed om deze intieme zaken te delen met een ieder die dierbaar is voor je. Vertrouw erop dat ze van je houden en begrip hebben voor jouw problemen en dat ze alles willen doen om jouw weer gelukkig te zien. Heel veel sterkte. Met vriendelijke groet, Thijs