Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van online seksueel misbruik

Verspreiding van seks/naakt beelden

Ik zat een paar jaar in een relatie inmiddels nu mijn ex. Ik besloot de relatie te beeindigen omdat ik niet meer gelukkig was. Hij dreigde om mijn naakt en seksbeelden door te sturen naar mijn ouders en familie. Ik heb seks gegeven tegen me wil in om hem te pleasen. Hij heeft al de beelden naar me ouders gestuurd. Ik heb aangifte gedaan en ben bang voorwat er gaat gebeuren. Hij is heel agressief ik durf niet naar buiten voor het geval ik hem tegen kom. Hoe kan ik hiermee omgaan.. komt het uiteindelijk allemaal goed ? 

Bezig met laden...

1 Reactie

29 april 2025
Beste Hanna,
Wat een nare situatie beschrijf je. En wat goed dat je deze relatie beëindigd hebt.
Heeft de politie bij de aangifte verteld wat je kan verwachten? Hoe het verder gaat?
Ik kan me voorstellen dat je je nu niet veilig voelt. Heb je vrienden die hiervan weten of aan wie je dit kan vertellen, die je kunnen steunen? Hoe is je band met je ouders?
Als je dat fijn vindt zou je ook met iemand van Slachtofferhulp Nederland kunnen bellen of mailen. Zij kunnen je steunen en adviseren bij het proces van aangifte en samen met je kijken wat je nodig hebt in jouw situatie. Het nummer is 0900-0101.
Hoe dan ook, ik vind je dapper in hoe je voor jezelf bent opgekomen door de relatie te beëindigen. Heel veel sterkte en liefs,
Laura