Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Nabestaanden van een ongeval of geweld

Lotgenoten

Ongeveer 3 maanden geleden ben ik mijn broertje plotseling verloren in een auto-ongeluk. Hij was 21 jaar oud. Ik ben zelf 23 jaar oud. Ik merk dat ik heel erg behoefte heb aan gesprekken met lotgenoten (jongeren die een broer/zus plotseling hebben verloren) alleen nu sta ik op de wachtlijst voor een lotgenoten groep van slachtofferhulp. Ik vraag me af of er iemand is die een andere manier weet om in contact te komen met lotgenoten van mijn leeftijd waar ik mee kan praten? Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt 🩷🕯️

Bezig met laden...

1 Reactie

14 april 2025
Beste Renee, onze dochter Maia is 3 jaar geleden bij een verkeersongeval om het leven gekomen toen ze 16 was. Haar broers, onze zonen, zijn inmiddels (bijna) 23 resp. 21. We kunnen ons dus voorstellen hoe jij je voelt en ik wens je allereerst veel sterkte toe. Wij zijn zelf lid geworden van de vereniging OOK (Vereniging Ouders Overleden Kind). Zij hebben oa. de ‘Verbonden Broers en Zussen’, een landelijke groep met jonge lotgenoten voor iedereen die een broer of zus moet missen. Misschien heb je daar iets aan? Nogmaals veel sterkte en alle goeds toegewenst. Groeten van Martijn