einde van de whatsapp groep ( vacature fraude)
kleine update van mijn verhaal - ik zat nog steeds in de chat groep alteryx093 ( als stille getuige ) maar gisteren is Louise opgestapt ( of werd ze ook verwijderd?) en ze hebben mij er ook uitgezet … op zich geeft het wel rust en is het tijd om dat volledig af te sluiten .. de kans dat ik ooit mijn geld zou terug krijgen was toch al nihil maar ms als de bende ooit zou opgerold worden .. heeft het nog zin om die oude chat groep te bewaren ? of kan ik de oude berichten nu ook deleten ? ik heb mijn verhaal uitgetypt aan de politie gegeven met alle belangrijke informatie .. ergens heb ik zin om het te wissen - iemand advies ? ik heb ook nog de ganse conversatie van louise maar het lijkt dat haar telefoon nummer afgesloten is .. nep profiel is weg
10 Reacties
Ik heb contact gehad met Louise.
Was dat via telegram?
mentor) er is uitgestapt of uitgezet .. ik zag het deze morgen pas .. ws als je teacher weg is vliegt de pupil er ook uit ..
Je kan voor de zekerheid screenshots maken van de communicatie en die bewaren, zoals de politie ook al aangaf. Daarna kan je voor je gemoedsrust de stream verwijderen. Weet je niet hoe dit moet, vraag het gerust.
Een zeer legitieme vraag waar ik ook een tijdje mee heb rondgelopen. Deze vraag heb ik ook gesteld aan de politie. Het advies dat ik gekregen heb is een extractie te maken van de WA communicatie incl beeldmateriaal en daarna de chat groep verwijderen. Het is belangrijk jezelf te beschermen en niet continu geconfronteerd te worden met deze nare ervaring.
Ik hoop dat dit je verder helpt.