telegram sexting
ik had via Tik-Tok een meisje ontmoet en we waren aan het praten en toen vroeg ze of ik telegram had en ik zei ja uiteindelijk werd het intiemer en gingen we video bellen en ging het over op intieme sexting ik liet mijn prive gebied zien en uiteinde was haar beeld zwart en zag ik opeens een video van mij zelf die ze had opgenomen waar op te zien was dat ikk half naakt was te zien.. ze wilde geld zien als ik wilde dat ik veel geld zien als ik wilde dat ze de video verwijderder nu heb ik haar overal geblokeerd en heb ik al mijn sociaal media account op prive gezet en alles op mijjn socials aangepast zodat ze me niet meer kan vinden, maar nu ben ik bang dat ze de beelde gaat delen maar kan nog niks vinden.. nu kreeg ik later die avomnd een bericht dat er beelden op youtube staan waar ik te zien ben met mijn prive delen. en die ik zou geplaats zou hebben op mijn ip.maar ik weet van niks en en ik heb niks geplaats ik zou dat nooit doen en nu ben ik bang dat er beelden online staan ik slaap slecht en ik kan niks online vinden waar ik op sta
ik schaam me enorm dat ik er in getrapt ben. en ik durf het niemand te vertellen want ben bang van wat ze gaan zeggen. wat kan ik nu doen want ik slaap slecht en heb continu de angst bericht te krijegn van vrienden en familie..
wat kan ik nu doen.. want ik schaam me echt heel erg en durf niet naar buiten te gaan voor wat me overkomen is
1 Reactie
Het is echt belangrijk om te weten dat dit niet jouw schuld is, en je hoeft hier niet alleen mee om te gaan. Het kan heel helpend zijn om met iemand te praten, of dat nu een vriend, een familielid, of een therapeut is. Het lucht op om je verhaal te delen.
Probeer er echt met iemand over ge praten bij wie jij je goed voelt. Wie geeft jou een vertrouwd gevoel?
Wat je kunt doen:
1. Bewaar alle berichten en video’s als bewijs.
2. Meld het bij de politie; dit is afpersing en ze kunnen je helpen.
3. Blokkeer alles wat onbekend is en zorg ervoor dat je accounts goed beveiligd zijn.
Je verdient het om je veilig te voelen, en er is altijd steun beschikbaar voor je.