Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van datingfraude

Daar gaan we weer ...

Het lijkt wel of er steeds meer scammers komen. Afgelopen weekend 3 tegelijkertijd. Alsof er ergens op mijn datingprofiel staat 'use me!'

Na een paar chatjes heb ik het al door.
1. Ze hebben vaak de Nederlandse nationaliteit, maar komen uit de USA of de UK. De Engelse grammatica is slecht. Inmiddels ook iemand voorbij zien komen met de Duitse nationaliteit. Voor de rest het zelfde verhaal.

2. Engelse grammatica is slecht!
3. Ze willen zo snel mogelijk je telefoonnummer of email zodat ze hun profiel kunnen sluiten.
4. Ze zijn de ideale schoonzoon. Charmant, goeie baan, gek op kinderen, romantisch, zijn bereidt voor jouw te verhuizen naar Nederland of zelfs hun baan op te zeggen.

Natuurlijk krijgen ze mijn telefoonnummer niet, ook niet na constant aandringen.
Terwijl ik nog even lekker hun tijd blijf verdoen heb ik ze al gerapporteerd.
Zolang mijn datingprofiel nog in de lucht is, is het mijn missie om ze zo snel mogelijk uit de lucht te halen.

Lieve lotgenoten, pas op met de mensen die je benaderen! Dat geldt voor zowel mannen als vrouwen. De laatste komen veelal uit het Oostblok heb ik inmiddels begrepen. En kom je er een tegen denk niet ik laat deze links liggen maar rapporteer direct. 

Bezig met laden...

3 Reacties *

15 januari 2020
Zoveel mogelijk rapporteren om ze zo snel mogelijk offline te krijgen. En ja soms voelt het als water naar de zee dragen maar met zijn allen maken we 'de wereld' een beetje veiliger!
15 januari 2020
Ik heb er geen contract meer mee maar zie profielen op Tinder die ik dan meteen rapporteer. Zelf gelukkig alleen nog maar leuke chats met echte mensen....gelukkig vinden zee mij blijkbaar niet meer echt interessant. Laten we er zoveel mogelijk aangeven!
14 januari 2020
Ik herken het probleem, maar ik reageer er gewoon niet meer op. Simpel. Ook door de site malescammers herken vaak de foto's die ze gebruiken. Ze vallen dan direct door de mand zeg maar, hahaha