Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van datingfraude

Twee jaar later en nog steeds met angst over straat

Hoi hoi, 

Ik ben net nieuw in deze omgeving en hier via een ander incident terechtgekomen, maar vroeg me ineens af of jullie misschien tips voor mij hebben.