Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van datingfraude

Lonely this Christmas (of niet...)

Lieve medegenoten,

Ik heb net gereageerd op de post van vergine en schreef daar dat 2020 ons jaar zou worden. Ik heb al regelmatig verhalen voorbij zien komen van leuke nieuwe dates. Bij mij waren het steeds de verkeerde mannen: ze waren getrouwd, kwamen niet opdagen of waren maar in voor een ding.

Tot vandaag.... sorry maar ik moet het gewoon even kwijt aan jullie. Ik heb vandaag een super leuke date gehad. We hadden al een paar dagen gechat en gister heel spontaan voor vandaag afgesproken. Ik ging met pijn in mijn buik ri Utrecht. Zou hij wel komen, is hij echt zo leuk als op de foto's en met chatten? En de grotere vraag hierin: durf ik me wel open te stellen, durf ik nog wel verliefd te worden? Ik kan jullie nu antwoord geven: een volmondige JA! 

Ik heb zo een leuke middag gehad, we hebben over van alles gekletst, ja zelf daarover maar zonder details, gelachen tot ik pijn mijn buik kreeg! En nu zit ik als een zombie met een glimlach op mijn gezicht. 

Naast dit succes verhaal wil ik ook nog delen dat ik van de week heb gehoord dat ik per 1 feb in een nieuwe functie ga starten binnen hetzelfde bedrijf waar ik nu werk. Eindelijk weer een beetje positiviteit in mijn leven! 2020 word mijn jaar. 

Bezig met laden...

6 Reacties *

15 januari 2020
Goed om te horen Lennie! Neem je tijd. Bij mij is het een beetje verwarrend. Maar we hebben nog steeds heel leuk contact! We zien wel waar het uitkomt
15 januari 2020
Inmiddels hier wel een vervolg geweest, gewoon lekker koffie gedronken, bij mij thuis. Hij is een fijne lieve, oprechte, interessante persoon. Maar het gaat heel erg rustig aan. We hebben dagelijks wel contact maar niet veel. Hoe gaat t bij jou?
26 december 2019
Zo hé dat klinkt echt goed. Ja wie weet hè zweten weer eens naast elkaar. Wij zijn sushi gaan eten en hebben daarna geborreld bij Olivier. Nog geen vervolg gepland, ookal komt t er niet is ook goed. Ik heb nog een chat contract maar die man is getrouwd, ik ben zijn Tinder psycholoog lijkt wel. Ook goed, ga ik mooi niet afspreken. Fijne vakantie, je verdient t!
25 december 2019
Wat geweldig! Lachen ik had ik zondag en date in Utrecht, ook een hele leuke. Misschien hebben we elkaar wel gezien! Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Hele fijne dagen!
25 december 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Lennie wat geweldig! Wie weet zaten we op dezelfde lokatie. Mijn date heeft al een vervolg gehad. Zit in een vakantiehuisje in Drenthe. Hij kwam gisteren even langs onderweg naar een van de waddeneilanden. Naast dat hij echt is heeft hij ook nog 'iets' voor mij over! Vind het ondanks dat nog steeds niet zo gemakkelijk om te geloven dat hij mij echt leuk vind en dat het misschien wel iets gaat worden. Iets met vertrouwen geloof ik ...
21 januari 2020

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~623] Heel herkenbaar. Vind hij me echt leuk om mij of om iets anders. Het vertrouwen moet groeien samen met het zelfvertrouwen denk ik.