Sterker dan je denkt.
Hoi allemaal,
Ik weet niet of dit de juiste groep is om mijn verhaal in te delen maar hier is het.
Ik ben op straat aangevallen door een onbekende man en deze heeft poging tot verkrachting en moord gedaan. Ik vermoed dat ik voorafgaand in een uitgaansclub ben gedrogeerd omdat ik heel weinig kan herinneren van de avond zelf en mezelf niet kan herkennen in de keuzes die ik die avond heb gemaakt.
Wat ik wel nog sterk kan herinneren is dat ik heb moeten vechten voor mijn leven terwijl deze persoon mij op de grond wurgde en zijn andere hand op mijn mond legde zodat ik niet om hulp kon roepen. Uiteindelijk heb ik me kunnen bevrijden (?) van deze persoon, ik weet alleen niet hoe. Het is allemaal zo vaag en ik weet ook niet of ik bewusteloos ben geweest. Eigenlijk heb ik heel veel vragen.
Uiteindelijk heb ik zelf hulp kunnen zoeken en is de politie meteen ter plaatse gekomen, daar kwam ik erachter dat ik blauwe plekken van het wurgen had, bloedneus, deels blauw oog, kapotte lip en allemaal krassen op mijn gezicht. Ik heb me duidelijk verzet. Mijn kracht heeft er denk ik voor gezorgd dat ik nog leef…
In het ziekenhuis hebben ze niet onderzocht of ik “echt” verkracht ben, heb ik niet de informatie folders gekregen die je als slachtoffer hoort te krijgen en ging het dna afnemen ook niet zonder problemen.
Het gevoel dat ik hier heel sterk aan over heb gehouden is constante woede.
Ik heb aangifte gedaan en bijt me hier in vast want ik wil hoe dan ook er alles aan doen dat dit geen andere vrouw overkomt.
Het is dus een constante strijd waar ik doodmoe van wordt. Continue jezelf afvragen wat er is gebeurd zonder antwoorden te krijgen… is er iemand die weet hoe je deze herinneringen weer terug krijgt? Mogelijk helpt het met mijn zaak