Op straat geslagen
Beste allemaal,
Zo een 2 maanden geleden fietste ik na een etentje samen met vrienden naar huis. Wij werden ingehaald door een scooter waar 2 jongens opzaten. De achterste jongen sloeg mij met een bord op mijn hoofd, waarna zij er snel vandoor gingen.
Helaas bleek dat ik een flinke hersenschudding heb waar ik nog steeds veel klachten van heb.
Hierdoor kan ik niet goed voor mijn gezin zorgen (man + 2 kids van 10 en 12), kan ik niet de aandacht geven die ik zou willen aan onze pup van 6 maanden. Ben ik nog niet aan het werk, ligt mijn sociale leven stil. Kan ik niet sporten. En dus eigenlijk de dingen doen waar ik gelukkig van wordt.
Sinds vorige week voel ik me weer wat levend, kunnen we thuis weer samen lachen. Sinds deze week heb ik eindelijk wat energie om weer op te gaan bouwen. Op weg naar herstel.
Daardoor merk ik nu hoeveel dit eigenlijk met mij doet en vandaar dat ik mijn verhaal hier deel. Het is zo naar om door het toedoen van een ander zo ver weg van jezelf te staan. Ik hoop dat dat komende weken een plekje kan krijgen.
4 Reacties
Jeetje, wat een vervelende en zinloze actie van deze jongens!
Ik kan me voorstellen dat het naast de hersenschudding ook emotioneel wel wat met je zal doen.
Heb je er een melding van gedaan bij de politie? ( een vraag, geen moeten of oordeel)
Heel veel beterschap en ik hoop met je mee dat het komende weken beter zal gaan 🌼