Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van datingfraude

US army

Na een match op Tinder al snel via whatsapp contact. (wel meteen zijn foto door google search gehaald, niks gevonden) US army in Syrie voor een vredesmissie. Vader overleden, enig kind, moeder woont in Nederland maar heeft hij geen contact mee. Hij wil naar NL verhuizen om in contact met haar te komen. Hij zou na deze missie naar NL komen, maar helaas moest door naar een andere missie in Irak. En toen kwam de vraag 'can i trust you'.  Of hij een box met spullen naar mij kon sturen? Euh neem t zelf mee naar Irak, ik ga geen invoerrechten betalen voor hem. Toen zei ik, ja is goed, als jij nu een foto van jezelf stuur met datum van vandaag. Dat kon natuurlijk niet! Ik zijn nummer gebeld, nam niet op. Ik heb meteen van alles gegoogled en hem een screenshot gestuurd over scammers die zich voordoen als militairen in syrie en je een box willen sturen. Heb hem gezegd dat de scam helaas niet gelukt is en ik hoop dat 'you die a horrible death and burn in hell' hahaha. Gelukkig ben ik geen geld kwijt, maar voel me zo dom. Had ook n paar vrienden over hem verteld en bij niemand ging de alarmbellen af, en bij mij dus ook niet. Het contact is zo snel, zo intens. Hij had ook antwoord op al mijn vragen. Om het geloofwaardig te maken was hij ook uren offline, ik denkende dat hij op missie was. Nadat ik doorhad dat hij n scammer was, heb ik nog wel een dag lang met hem geappt voordat ik het definitieve appje heb gestuurd. Ik kon gewoon nog geen afscheid van nemen van deze superknappe man die interesse in mij had. Het zal nog wel even duren voordat ik hier overheen ben. 

Bezig met laden...

4 Reacties

19 september 2024

Ongelofelijk om dit ook te lezen en zo herkenbaar dat je geen afscheid kunt nemen van een knap iemand met liefdevolle verhalen. Is mij ook overkomen en het duurt lang voor je het los kunt laten

19 september 2024

Ps. Jammer dat je hier niet een foto kan plaatsen. Zou graag willen weten of ze steeds dezelfde foto's gebruiken.

19 september 2024

Hoi Essie, ik heb de naam van deze persoon verwijderd omdat dit tegen onze huisregels in gaat.

19 september 2024

O dit verhaal komt mij zo bekend voor met een verpleegster uit de ukraine die stuurt na vele dates een factuur van een ziekenhuis uit Alkmaar vandaan van 12.000,00 of ik haar kon steunen voor haar project de mails waren extra intens ze reageerde overal op. Maar toen ik vroeg wilde je eerst zien voor ik betaalde wat ik ook voorstelde niks lukte niks kon. Maar ik heb geen geld overgemaakt gelukkig en haar gewist maar opeens kreeg ik nu een mailtje vanhar hu in de spam. Ik heb contact opgenomen met het zkh zij gaven aan niet de persoon te kennen en de factuur was niet echt. Maar verder onder ze niks doen zelfs geen aangifte. Dus pas op aub ga de uitdaging aan om te kijken hoever ze gaan mits je at wil.