Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van datingfraude

ik kreeg een link van de nederlandse ambassade om hier te komen voor hulp

Toen ik in amerika was ben ik onvoerd en gescammed, mishandeld. bedreigt en nog veel meer. Ik las dat jullie konden helpen met aangiften doen enzo als ik het goed begrijp. Ik weet het niet zeker sinds ik het niet meer terug kan vinden na een account gemaakt te hebben dus ik wou het even vragen.

Bezig met laden...

3 Reacties *

11 december 2019
Dankjewel ben nu vooral bezig met een advocaat te zoeken. En heb aangiften gedaan bij de FBI. Sinds de staat politie mij niet serious wilt nemen. Heel slecht systeem hebben ze daar. Maanden heen en weer worden gestuurd. Mensen aan de telefoon heel onbeleefd. Ze hangen de telefoon op, schreeuwen tegen je of willen niet luisterd. Wat je op TV ziet is echt wat er constant in amerika gebeurd.
07 december 2019
Joeyb, ook namens mij welkom hier. Als je een luisterend oor nodig heb laat het maar weten. Wij hebben hier allemaal het nodige meegemaakt en hebben de ervaring dat praten helpt. Wij oordelen niet! Sterkte voor nu! Groeten Sylvia
05 december 2019
Hallo Joeyb, welkom bij de community. Goed dat je deze vraag stelt. Ik raad je aan om contact op te nemen met onze hulplijn: 0900-0101. Zij kunnen je verder helpen. In deze community kom je in contact met lotgenoten. Het kan helpen om je verhaal te delen. Veel sterkte! Groetjes, Eva