Filippijnse bende
Ik had nooit gedacht dat dit me zou overkomen. Ook in contact gekomen op snapchat met een meisje uit amerika. Na wat berichten begon het al snel spicy te worden en zijn er verkeerde foto’s gestuurd. Echter enkele tellen later kreeg ik een hoop berichten dat ik 500 euro zou moeten overmaken naar een filippijnse rekening. Dit heb ik niet gedaan en heb hierna al mijn socials verwijderd. Ze dreigden echter met foto’s naar mijn contacten (vrienden en familie) op instagram te sturen. Heb hier ook een paar screenshots van gekregen dus ik leef met een enorme schrik. Nadien heb ik een ander instagram account aangemaakt, heel anoniem. En ik kreeg direct 5 verzoeken van louche personen. Dit account dus ook terug verwijderd. Kan iemand mij helpen en zeggen of de foto’s echt zullen rondgaan? Ik zou van een brug willen springen uit schaamte. Hoe kon ik zo dom zijn?
28 Reacties
Wie weet hebben ze het zelfs al verwijderd de content zelf en contactlijsten 🤷🏻♂️
Maar wetende dat het er is en dus bestaat en dat ze maar met 1 klik mijn contacten wat kunnen sturen zorgt voor paniek bij me!
En dat ze zo slim zijn ook om alles uit de context te trekken en fotos te combineren met teksten etc. Waardoor alles zo veeeel erger lijkt.
Ik kan wel door de grond zakken
Ik heb het account al mega veel gerapporteerd maar het blijft maar bestaan op insta. Zolang het er is baart het me grote zorgen ofzo!
Een vriend van me was door hetzelfde account gevolgd. Meteen gerapporteerd.
Inmiddels nergens nog wat geplaatst of gehoord... hopelijk blijft het zo!
Me socials geopend (nadat ik onherkenbaar ben en alles op prive etc) geen rare berichten of wat dan ook. 👍🏼