Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van datingfraude

D-Day

De dag dat ik het verteld heb..

Bezig met laden...

25 Reacties *

11 december 2019
Geen probleem ermee om de kerst met familie te vieren. Lekker rustig en tussentijds date ik vrolijk er op los met al bekende mensen. Inmiddels heb ik "de Franse millitair" als scammer aangegeven op de website scamDigger. En ik heb nog een 2e scammer waarmee ik nog in gesprek ben, op de nominatie staan om op te geven als scammer op deze site.
12 december 2019

Als antwoord op door 9ad3394b933c44…

Heel goed. Blijf alert en als je denkt dat het niet klopt rapporteren! Ik heb al gemerkt dat datingsites er vol mee staan. Zodra iemand geen Nederlands spreekt of schrijft gaan bij mij de alarmbellen af.
10 december 2019
Ik zie er een piep klein beetje tegenop. Mijn eerste kerst alleen, maar nog altijd beter dan vorig jaar samen. Nog 1 date in de planning maar heb geen verwachtingen, leuke dingen in de vakantie gepland dus heb er ook veel zin in. Wat fijn te horen dat t zo goed gaat met je. En met je nieuwe liefde, heerlijk. Geniet ervan!
10 december 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Ach Lennie lekker vol plannen...het is toch een mooie tijd voor leuke dingen met familie en vrienden. Een leuke man is altijd meegenomen maar we kunnen ook goed zonder. Maak er wat moois van en we stappen vol goede moed het nieuwe jaar in.
12 december 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~662]ga ik zeker doen, net nu ik allerlei dingen gepland heb willen er 4 mannen een date en ik heb gewoon echt geen tijd..... En wil dat ook niet maken, ze wachten maar even....
12 december 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~586] Als ze oprecht in je geïnteresseerd zijn dan willen ze écht wel op je wachten.
12 december 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~623] vast wel, ik vind t stiekem heel grappig. Ik keek dat ik niet heel erg gefocust ben op dates nu en prompt zijn er legio mogelijkheden, 5 zijn t er intussen, ze wachten maar even inderdaad, hahaha
10 december 2019
Hoe gaat het inmiddels met iedereen ? De donkere dagen voor kerst ? Zien we er tegenop of gaan we er allemaal voor ? Ik heb 2 weken vakantie..vol leuks met familie...en ook met mijn nieuwe liefde. Heb er zin in. Het gaat goed met mij. Hopelijk met jullie ook allemaal.?
26 november 2019
Oh zeker Lennie, Sylvia en Yvette...ook voor jullie loopt er nog één tussen. Ineens is hij daar op het moment dat je het het minst verwacht. Positief blijven. Bedankt meiden?
25 november 2019
Wat fijn voor je vergine. En als hij je accepteert met pyjama en snotneus dan accepteert hij je helemaal. Ga ervoor en geniet ervan
25 november 2019
Wauw wauw wauw!!! Wat goed van je, wat een fijne reactie een die klinkt echt als een hele hele leuke man! Ze bestaan dus nog! Wat lief dat hij je kwam opzoeken zeg, heerlijk. Kan jou die pyjama en die make- up schelen, hij ziet toch alleen jou! Geniet?
25 november 2019
Lennie en Sylvia ik heb het vandaag mijn date verteld. Daar viel zoveel van mij af. En bij hem viel meteen ook alles op z'n plek. Hoe het komt dat ik zo onzeker en wantrouwend ben. Wat ben ik blij met deze vent. Kan nu alleen maar beter worden. Hij kwam mij onverwachts opzoeken omdat ik ziek thuis zit. Tjonge met een verlopen snot hoofd geen make up en lelijke pyama aan vind hij mij nog steeds leuk ?
25 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Hi Vergine39, wat fijn om te horen. En inderdaad lekker boeien die pyjama en geen make up: what you see is what you get. En als dat oke is komt het vast wel goed. Ze bestaan nog dat blijkt. @lennie Ook voor ons loopt daar buiten vast nog iemand rond ?
19 november 2019
Heb mijn weekenden behoorlijk vol gepland met hele leuke dingen. Dus dat komt goed, werk is ook heel fijn inderdaad. Deze man is zo wat ik zou wensen, maar t kan echt niet nu. . Ook de manier waarop hij mij zei dat t nu niet gaat.... als t zo moet zijn komen we elkaar weer tegen, voor nu..... loslaten. Ben ik echt even niet op zoek. In december een heerlijk fout feest gepland.... dan ga ik weet eens om me heen kijken.
19 november 2019
Duidelijkheid leverde t op. Dat hij voorlopig niet op zoek ging omdat zijn kinderen alle aandacht verdienen. Zo ontzettend jammer maar begrijpelijk... Ik moest hem uit mijn hoofd zetten zei hij, heel lief hoor. Wie weet wat er ooit nog gebeurt. Voorlopig wel veel leuke dingen gepland.
19 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Ohjee...ja balen als je iemand leuk vindt en het dan niet wil om wat voor reden dan ook. Leuke dingen plannen...gewoon lekker doorgaan...niet altijd makkelijk maar schouders er onder en gaan... En mijn werk is ook lekker afleidend..weet niet hoe dat bij jou is..maar stel je voor dat ik dat niet had...pfff
18 november 2019
Wat goed van je een wat een mooi verhaal. Ik heb t ook verteld aan mijn familie. Mijn ouders reageerden heel relaxed, mijn broer heel erg bot eerst. Maar later ook lief. Hij vindt online daten gewoon eng voor mij. Je date gaat goed hè, zo verdiend, hipelijk lukt t je om m meer toe te laten, je verdient hem!
19 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Lennie dat online daten is natuurlijk ook best een ding. Maar laten we er maar van uit gaan dat niet iedereen met slechte bedoelingen online zit. En familie is natuurlijk over beschermend. Mijn date is leuk en maakt me blij maar zondag kwam er wat tussen en begin ik meteen zwaar te denken...zie je wel dat hij me niet wil zien en zegt dat ik leuk ben maar dan komt hij gewoon niet etc. En dat is gewoon zwaar balen dat ik dan dat gevoel krijg wat natuurlijk onzin is? Daar moet ik dus aan werken
19 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~662] dat zou ik precies t zelfde denken hoor. Maar kom op het kan ook gewoon echt zo zijn. Ik heb gisteren een hele eerlijke kwetsbare actie uitgehaald, nu maar zien wat t me oplevert.
19 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~586] ach tuurlijk is het ook echt maar niet zo handig allemaal in mijn (ons) geval. En zolang hij niet weet wat er in mijn hoofd omgaat zal hij het ook niet snappen. Dus ik moet hem snel het een en ander uitleggen. Wat heb jij nou gedaan dan ?
19 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~662] ik had een hele leuke man verteld wat ik van hem vond (superleuk maar ik was niet zo expliciet) en hem voor zijn verjaardag en tegoedbon voor een date met mij gegeven. Resultaat.... zie hieronder. Zijn dochter is psychisch heel erg niet in orde... Hij wil er 100% voor haar en zijn zoon zijn en dus niet daten. Ik begrijp t maar wat een rottige timing.
16 november 2019
Degenen die mij langer volgen weten dat ik, wat mij overkomen is, niet aan mijn naasten verteld heb. Gisterenavond tijdens een etentje met mijn 4 zussen heb ik verteld wat mij overkomen is. 2 van hen had ik al eerder verteld, 1 van hen wist van mijn online contact en de laatste wist helemaal niks. Het frappante is dat ze allen geheel anders reageerden dan hoe ik dacht. Ik heb altijd van mezelf gedacht dat ik de anderen moet beschermen dus niet met mijn problemen opzadelen. Ze vonden het dan ook echt vreselijk te moeten horen dat ik in mijn uppie zo'n slechte periode van mijn leven heb moeten doormaken, een hele slechte zomer in mijn uppie en de schijn hoog gehouden, en dat ze er niet voor mij konden zijn omdat ik dat niet toegelaten heb. Ik heb gisteren ook alleen maar over gevoel gepraat, en niet over geld, want dat is uiteindelijk ook het enige wat mij echt geraakt heeft en mij op een nieuwe manier naar mijzelf doet kijken. Die sterke vrouw die ik dacht dat ik was is even weg, haar vertrouwen in zichzelf is er even niet meer, veel onzekere gevoelens over wie ik ben en hoe ik eruitzie en hoe anderen naar mij kijken en over mij denken, spelen op dit moment een grote rol in mij leven. Het is fijn om het gedeeld te hebben en goed om te zien dat zij eigenlijk heel goed reageerden. Ze vonden het eigenlijk heel mooi dat ik mijn hart zo openstelde voor mijn online scammer, denkende dat het de liefde van mijn leven kon zijn, maar een des te harder gelach dat ik daarna zo vreselijk op mijn hart getrapt ben. En vooral heel jammer dat ik ze daarna niet in vertrouwen genomen heb om de pijn samen te delen. Weer een stap verder in het verwerkingsproces en goed te weten dat dat niet meer tussen ons in staat. En dat we er nu over kunnen praten. Ze vonden het al heel dapper van mij dat ik zelf bij slachtofferhulp aangeklopt heb, ik ben immers totaal geen prater. Maar schrijven gaat mij een stuk beter af, dus dit is voor mij een heel fijn platform. Mijn volgende stap zal zijn om mijn lieve date te vertellen wat mij overkomen is. Die graaft zo diep naar de reden van mijn onzekerheid en gereserveerdheid. Hij vindt mij zo leuk en het waard om van te houden en dat maakt mij aan de ene kant heel blij maar ook heel onzeker en wantrouwend. Maar wij verdienen elkaar dus op de eerste de beste gelegenheid gaan wij een goed gesprek hebben. Gisteren na de emotionele gesprekken hebben we heerlijk alle frustraties eruit gedanst op muziek uit onze discotijd? En morgen zie ik mijn date weer. Ik wens jullie allen een goed weekend en bedankt voor het "luisteren"?
18 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Hi Vergine39 Zo zie je maar. Soms is er meer begrip voor je situatie dan we denken. Ik vertel het verhaal inmiddela vrij gemakkelijk. De geld kwestie nog steeds daargelaten. Maar mijn moeder en mijn zus weten het nog steeds niet. Als ik contact heb met een leuke man vertel ik het wel heel snel. Dan weten ze gelijk dat ik niet zomaar ergens op in ga en dat ze hun best moeten doen om me voor hun te winnen. :-)
19 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~623] poeh...mijn ouders ga ik het zeker niet vertellen...die denken nog steeds dat wij 16 zijn. Ja we blijven hun kinderen...maar als ze dit horen...nee dat ga il ze niet aandoen.
19 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~662] Dat is het lastigste... je blíjft hun kleine meisje