Ivoorkust
Zijn er ook mannen die het slachtoffer zijn van (poging tot) datingfraude?
Had bijzondere ervaring met iemand in Ivoorkust.
Bezig met laden...
Zijn er ook mannen die het slachtoffer zijn van (poging tot) datingfraude?
Had bijzondere ervaring met iemand in Ivoorkust.
12 Reacties
Brabander goed dat je op tijd bent geweest want je verhaal klinkt zeker fake. Jij bent de enige die er voor haar is dus de vraag naar geld voor medicijnen of wat dan ook was zeker de volgende stap geweest. Hoop dat het je goed gaat.
Via internet in contact gekomen met française uit Rijsel, die momenteel in de hoofdstad van Ivoorkust is om haar zieke moeder in het ziekenhuis bij te staan. Haar vader is overleden, ze heeft geen broer of zus, en ook geen oom of tante. Er ontstaat al vrij snel een klik wat betreft interesses e.d. Toen ik haar een aantal vragen stelde, dan gaf ze aan dat ze dat niet prettig vond, dat ze het gevoel had in een ondervraging te zitten.
Ze zegt dat ze niet op Facebook zit, maar heb wel iemand gevonden op Facebook met exact dezelfde naam. Ben benieuwd of iemand dit verhaal herkent, want ben er nog steeds niet achter of het echt is of niet.
Het klinkt als alle andere verhalen die je hier tegenkomt. Het klinkt alsof het ook jou is overkomen.
Vergeet een ding niet: de organisaties die hier achter zitten werken zo geraffineerd dat het niet vreemd is dat je er in 'getrapt' bent.
De verhalen die worden gebruikt zijn zo echt dat het lastig is om er zo achter te komen of iemand echt is ja of nee. Ik ben er zelf achter gekomen door een telefoontje van mijn bank dat ik geld had doorgestuurd naar een frauduleus rekeningnummer.Dan weet je het 100% zeker.