Foute date
Dag allemaal. Ik ben een vrouw van 43 jaar en was al sinds 5 jaar single. Vorig jaar december besloot ik om weer te gaan daten.
Via Skype, kwam ik in contact met Enrique, een Amerikaans-Porto Ricaanse militair die in Oekraine verbleef. Hij zocht contact met mij. Hij was weduwnaar, vader van een zoon van 12 die in Dubai zou verblijven, en hij wilde weer terug naar USA. Je raadt het vast al : ik heb hem ongelooflijk veel geld gegeven om hem zogenaamd naar Amerika te krijgen en zijn zoon werd ziek en zou zijn overleden, omdat ik weigerde geld over te maken. Het hele verhaal is te lang om hier te vertellen. Ik zit nu financieel aan de grond, heb een beroep moeten doen op budgetbeheer bij mijn gemeente en moet weer helemaal opnieuw beginnen.
Ik heb al veel verhalen gelezen en het is zo herkenbaar: Met me willen trouwen en ja: ik kom snel naar Nederland, maar.....
Maar ik buig en zal niet barsten, ik kom er wel weer bovenop. Ik moet leren omgaan met het feit dat ik de pest heb aan mezelf en dat ik me vreselijk schaam voor wat er gebeurd is. Hopelijk kan ik het gaan verwerken , samen met een professional, dat lijkt me beter. Ik hoop, dat ik hier steun kan vinden en ook anderen kan ondersteunen.
3 Reacties