Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van datingfraude

Engelsman

Wie heeft er ervaring met dating oplichting on line,

Het gaat om een engelsman, die zich voor doet als iemand die in USA werkt? 

Bezig met laden...

132 Reacties *

10 november 2019
Het is mooi weer, ik ga naar buiten, lekker wandelen, mijn hoofd weer leeg maken, fijne zondag allemaal.
10 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

En ja kekker wandelen 8n het zonnetjeven je hoofd leeg maken. Ik hou ervan
10 november 2019
Hallo allemaal, hoe gaat het nu met jullie? Ik ben langzaam aan het opkrabbelen, twee stappen vooruit en dan weer een stap terug. Ik huil af en toe nog wel. Ik voel mij soms zo "dom". Ik weet dat ik niet dom ben, maar het voelt af en toe niet prettig. Hoe kan ik zo on nadenkend ( geweest) zijn.
10 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Soe je bent niet dom...je bent leuk lief en de moeite waard en een paar criminelen hebben misbruik van je gemaakt en je zwaar op he harr getrapt. Zeg dat maar elke keer tegen jezelf...het valt niet mee dat is een ding dat zeker is. Blijf leuke dingen doen en doen waar je je goed bij voelt. Ook als je een echte leuke vent tegen komt zal het vertrouwen nog een issue zijn. Daar ben ik nu mee bezig om te verwerken. Het vertellen van wat mij overkomen is aan mijn naasten. Stapje voor stapje. Mijn leuke vent is er nog steeds. Heel verliefd en vraagt zi h af waar mijn wantrouwen en gereserveerdheid vandaan Komt. Ik hoop op een goed gesprek binnenkort want deze is het waard. Ja het heeft allemaal zijn tijd nodig maar er komt weer een tijd dat dit alles op de achtergrond raaktven je weer blij naar de toekomst kunt kijken. Eerst weer vertrouwen vooral in jezelf dan komt de rest daarna ook weer goed. Hou je taai.
10 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~662] Dank je wel voor je mooie woorden. Ik hoop dat je leuke vent er begrip voor heeft en je zijn verliefdheid wil blijven tonen!
10 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Soe je bent ECHT NIET dom! Blijf daar goed aan denken. Ze doen het zo geraffineerd. Verwijt jezelf niet. En als huilen oplucht laat je dan door niemand vertellen dat het niet mag. Het zijn jouw emoties en het is niet handig om deze op te kroppen.
10 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Inderdaad Soe,, je bent niet dom, je bent op een schandalige manier opgelicht. En ik snap ook dat hoewel weer t allemaal zeggen t wel zo voelt. Ik heb me ook dom gevoeld maar ik weet nu ook dat t echt niet aan mij lag, het is zo geraffineerd gedaan, en wij, kwetsbare vrouwen op zoek naar en leuke vent, trapten er met open ogen in. Maar onthoud goed, je bent beter dan dat, je komt er echt er bovenop!
24 oktober 2019
Het plaatsen van mijn foto gaat misschien nog een keer gebeuren, nu ben ik nog niet zover. Ik heb er een foto opstaan van de World Press. Dit ben ik dus niet, hahaha! Fijne avond allemaal.
25 oktober 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Hallo [~751] je mag je foto uploaden maar bedenk je wel dat dit een openbare community is en je in een publieke groep zit. Met andere woorden; iedereen kan meelezen en kijken. Groetjes, Eva
25 oktober 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Is toch prima...alleen doen waar je je goed bij voelt
25 oktober 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~349] Dank voor je antwoord, ik denk er over na om dit te doen.
25 oktober 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~662] Dat is juist, ik denk er over na, maar weet het nu nog niet. Voorlopig deze foto, dus is niet van mij!
23 oktober 2019
Hebben jullie nog contact met, jullie scammers?ik heb hem mijn scammer geblokkeerd en verwijderd soms zie ik hem nog voorbij komen op Fitbit hij had een leuke foto geplaatst in een groep toen begon ik weer te huilen. Het is een leuke vent om te zien lieve uitstraling dan breek mijn hart weer. Sinds kort heb ik veel contact met een man maar hij is dakloos woont bij het leger des heils.hij is leuk maar ook met veel problemen. Ik zei al tegen mijn zus ik trek wel steeds de verkeerde mannen aan ? mijn zus zei dan moet je ze ook niet op zoeken. Deze man kwam naar mij toe. Hij zei ik ken jou! Van vroeger uit de kroeg de sting. Ja dat klopt daar kwam ik vaak. Ik herinner hem vaag. Ik weet nog wel dat ik vaak met een Marokkaans man om ging daar. We hebben leuke contact met elkaar daar gaat het om. Graham edison mijn scammer ben ik nog niet helemaal vergeten. Dat slijt hoop ik gauw ik denk nog wel vaak aan hem hoe hij nou in het echt zou zijn
23 oktober 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Ik zag net bij mijn Griekse vriendin ook weer een foto van hem. Ja, is wel vaak moeilijk als je weer een foto van hem ziet, maar wil er verder niets meer van zien. Maar er melden zich wel nog steeds nieuwe scammers aan ha ha. Ik blokkeer nu direct.
23 oktober 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Geblokkeerd en nooit meer gezien. Maar ik zit ook niet meer op Lexa
23 oktober 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Maar de man van de fotos is niet jouw scammer toch ? Weet jij veel wie daar echt achter zit ? Ik hoefde mijn oplichter niet eens te blokkeren...hij is zelf gestopt met chatten nadat ik het geld had betaald waarmee hij een ticket naar mij toe zou kopen. Het script liep gewoon ten einde.
23 oktober 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~586] ja Lexa nog stééds ongelovelijk. Maakt je toch huiverig voor die datingsites. Maar op onze leeftijd nog elders wat leuks tegen komen is best lastig
23 oktober 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~662] ik zweer nog steeds bij Tinder. Lexa vind ik echt helemaal niks.
24 oktober 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~586] ik heb de app op mijn telefoon maar niet nodig gehad tot nu. Vroeg mijn date vorige keer nog...hoe zit het nu mogen we nog met anderen daten ? Maar dat vond hij nu een no go...en ik gelukkig ook dus we zien wel hoe het verder loopt
24 oktober 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Het blijft moeilijk hé, elke dag een stap vooruit, beetje bij beetje.
24 oktober 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~586] Ik ben helemaal gestopt met de dating site(s) op dit moment, even niet meer
24 oktober 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~662] Mee eens, is lastig. Ik ga niet in mijn eentje aan een bar hangen, smachtend op zoek.....
25 oktober 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~751] nee daar ben ik ook zeker geen type voor. Gelukkig heb ik een leuke groep meiden om me heen die zo af en toe nog lekker willen dansen op 40 up feestjes, daar kwam ik ook mijn huidige date tegen. Maar blijven toch toevalstreffers als je niet via datingsite doet. Maar ik snap het wel...momenteel zou ik er ook even niet voor kiezen. Voordat dat vertrouwen in dat online gedoe er weer is..
25 oktober 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~751] dat ga ik ook even doen denk ik, ik voel me even zo klote na de laatste soort van break up. En dan te bedenken dat hij me dus te leuk vond.... Ik wist waar ik aan begon met een gebonden man met open relatie, maar we klikten te goed helaas. Heb er echt moeite mee nu. Die dan maar even niet, eerst weer mezelf worden en genieten van mijn kind..... maar jeetje dat is nu ff zwaar.
25 oktober 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~662] aha dat is een goede, ga ik ook maar weer eens doen, lekker dansen, zinnen verzetten en een beetje flirten.
25 oktober 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~586] Op zondag naar de sauna, met een goede vriendin, dat is al een heerlijk vooruitzicht. Dansen lijkt mij ook heerlijk!
25 oktober 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~586] Geef het tijd, neem je tijd samen met je kind. Zo belangrijk. Begrijpelijk hoor, dat je het zwaar vind. Misschien juist iets anders gaan doen met een vertrouwd iemand: een goede vriendin, of een familielid?
25 oktober 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~586] jeemig...je ging net zo lekker. Balen voor je. Maar focus op alkes wat je wel hebt is ook super belangrijk en dat zijn in jouw en mijn geval in elk geval de kids. Het komt wel weer goed
25 oktober 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~662] ja klopt maar deze was even een hard gelach. Het kan niet omdat hij teveel ging voelen en daar geen ruimte voor heeft, logisch dat was niet de insteek van zijn open relatie. Maar zo frustrerend omdat dit zeer zeker niet aan mij ligt. Zinnen verzetten dus maar weer. Komt uiteindelijk altijd goed...
23 oktober 2019
En ik was er aan toe om mijn profielfoto te plaatsen. Altijd leuk om te weten met wie we deze intieme gesprekken voeren. Hopelijk volgen er meer.
23 oktober 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Gedaan!
22 oktober 2019
Soe wat wil je precies opzoeken ? Ik merk dat de scammers echt op allerlei verschillende bekende en onbekende (dating) sites zitten
22 oktober 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Ik had gehoopt het dan te kunnen traceren, maar ik begrijp dat het onbegonnen werk is. De foto's die ik heb zijn vermoedelijk van een compleet andere man, die geen eens weet dat zijn foto wordt "misbruikt".
22 oktober 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~751] en dan zie je dat het een bekend persoon is. Dan moet je de reacties van die kwijlende vrouwen eens lezen. Ba, dan ben je direct genezen en wil je niets meer van die persoon weten ??
22 oktober 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~751] zoek eens op scamdiggers.com daar staan veel foto's op van mannen wiens foto gebruikt is. Of upload en foto op Pimeyes.com dan kun je zien of de foto's vaker gebuikt zijn.
23 oktober 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~751] ja inderdaad daar heeft Lennie absoluut een punt. De mannen van de fotos zijn ook misbruikt eigenlijk. Mijn man is een bekende Argentijnse zanger...en de tweede die ik vond door op de naam te zoeken bleek een bekende fotograaf op linkdin en insta te vinden. Via zijn zakelijke e-mail heb ik hem ingelicht dat er valse accounts met zijn fotos en van zijn dochter te vinden waren op facebook en insta. Hij heeft het gerapporteerd bij deze, maar ik heb niet het idee dat er wat mee gedaan wordt. De accounts staan er nog steeds op. De "echte" persoon achter deze laatste zegt een Nigeriaanse jongen van 19 jaar te zijn. Heeft alles bekend, voor zover het te geloven is...heeft mij zelfs zijn tekefoonnummer, foto en foto van zijn moeder gestuurd. Zegt nu gestopt te zijn, want hij was er toch niet goed genoeg in en is nu op zoek naar een echte baan. En het allermooiste...hij houdt echt van mij!!! ??. Ja echt hij is verliefd op zijn oma ??Maar goed, hij geeft idd toe dat het daar in Nigeria en Ghana echt big business is. Veel criminelen maar in zijn geval zegt hij om voor zijn broertjes school te betalen en familie te onderhouden. Je weet wel...ook zo'n bekend verhaal. ?? Nou wij hebben onze les wel geleerd. En dit weekend weer lekker op stap met echte vent!
23 oktober 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~662] heb je nog steeds contact dan? Met de Nigeriaan? Fijn daar jee weer op stap gaat met de echte man. Mijn fling is over helaas, teveel gedoe aan zijn hoofd en teveel voor mij gaan voelen..... shit maar ik houd er denk ik wel een goede vriend aan over. En er zijn nog genoeg leuke mannen, moet m alleen nog even vinden, hi hi.
23 oktober 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~586] he ja Lennie ik heb die jongen gezegd dat het helemaal geen zin heeft om nog contact met mij te hebben. Maar juist vanmorgen stuurt hij mij weer een foto met een nieuwe haircut voor zijn sollicitatiegesprek die hij morgen heeft? Don't ask me why... He jammer joh van jouw vent. Ja het wordt lastig in zo'n open relatie als de een meer gaat voelen dan de ander. Maar wat je zegt...genoeg leuks...weer lekker verder tinderen...en misschien ben je nu wel toe aan iets meer dan een open relatie. Is echt leuker hoor om samen naar iets "blijvends" toe te werken Wij zien elkaar niet veel maar appen of videocallen elke dag en dan wordt het gevoel ook steeds groter. Dan is het des te leuker om elkaar na 2 weken weer een keer te zien?
24 oktober 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~662] Hoop dat je een leuke date hebt, maar dan een echte date!
22 oktober 2019
Leeuw26 er komen zeker nog wel wat inzinkers...maar bij elke inzinker kom je er weer een stukje sterker uit. Hou je taai
21 oktober 2019
Kan ik via Instagram en een foto ( uploaden) meer te weten komen, de naam die "de man" gebruikt, is natuurlijk niet te vinden op Instagram.
22 oktober 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Bespaar je de moeite daar zitten de mannen die misbruikt zijn omdat hun foto overal opduikt, echt niet op te wachten en jij schiet er niks mee op. Zie in t andere item al mijn tips over websites en zoeken maar bespaar je de moeite.
22 oktober 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~586] ik denk dat het ook heel moeilijk is om erachter te komen. Toevallig die Rus een bekende op TV was, maar anders denk ik niet dat je ze vind. Kunnen heel gewoon mannen zijn die een foto gepost hebben. Die zijn dan alleen op datingssites terug te vinden , maar meestal kom je ze niet in hun dagelijkse bestaan tegen. Us echt toevallig als dat wel Gebeurt.
22 oktober 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~586] Ok bedankt!
22 oktober 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~610] Ja je hebt wel gelijk, ik dacht ik ga speurwerk doen, maar ik heb er uiteindelijk alleen maar mijzelf ermee.
22 oktober 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~586] en Soe, Een tip van mijn kant: Kijk vooruit en zoek de positieve dingen weer op. Vraag je af wat het je brengt als je de foto vindt met een andere naam.
22 oktober 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~623] ik ben al maanden niet met bezig met mijn nepper, was er in juli zoet mee maar sindsdien geen last meer van. Ik sta er ver boven en ben verder gegaan. Ik heb indertijd in 1 avond alle info gevonden en vervolgens besloten daar niets mee te doen, alles achter me te laten en door te gaan. Je hebt niets aan alle info.
22 oktober 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Ik heb me ook rot gezocht naar de man waar de foto's zijn gebruikt, zelfs op LinkedIn want ik weet bij welke bedrijven waar hij heeft gewerkt. En ik heb ook foto's verstuurd naar die bedrijven maar ze hebben nooit geantwoord. Ik ben er maar me gestopt na alle adviezen van hier en mensen in mijn omgeving.Ik werd er meer deprimerend van
22 oktober 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~586] Heel goed! Wees trots op jezelf dat je deze stap hebt genomen. ' Verder gaan betekent niet dat je vergeet. Het betekent alleen dat je accepteert wat plaatsvond en besluit door te gaan met leven.'
24 oktober 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~623] Dat is waar, ik ben dan alleen maar met het verleden bezig.