Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van online fraude

? Ik dacht dat ik aan het chatten was met een bekende rock ster uit Amerika ?

Hallo lieve mensen!! Iemand ook rare ervaringen via Instagram. Ik kan online niets vinden wat betreft dit onderwerp.

Hoor het graag van jullie. 

Gr. Yvonne. ?

Bezig met laden...

32 Reacties *

14 maart 2020
Zeker Yvonne, dank je wel.
14 maart 2020
Hoi Yvonne, pas op met Istagram. Ben vorig jaar september toegevoegd door een leuke vent, dacht ik !! Ik naar het profiel gekeken en niets mis mee, dus had ik hem ook toegevoegd. Na 2 weken wilde hij over naar Hangout om te kunnen chatten en elkaar beter te leren kennen. Hij stuurde mij s'morgens om 06:30 al berichten. Vertelde mij dat hij naar Nederland zou komen en een tussenlanding in Istanbul zou maken om zo door te reizen naar Nederland. We hadden dagelijks contact en in december zei hij tegen mij ik ben in Istanbul en dat zijn papieren en reisdocumenten gestolen waren. Hij had niet genoeg geld om dit allemaal weer opnieuw in orde te maken. Ik zo dom om geld te sturen en ik had nog steeds niets in de gaten dat ik keihard in de maling werd genomen. Begin januari stuurde hij mij een cheque om te verzilveren en zou een gedeelte van mijn geld terug krijgen en de rest als hij in Nederland zou arriveren. De cheque opgestuurd naar mijn bank en uiteindelijk drie weken later kreeg ik bericht dat de cheque niet uitbetaald was (reden onbekend). Ik heb het aan hem gevraagd waarom de cheque niet uitbetaald was, maar hij wist ook geen reden. Raar zei hij, want er staat genoeg geld op de bank. We hadden nog een normaal gesprek de bewuste dag dat ik het hem vroeg en tot mijn grote verbazing hoorde ik vanaf de volgende dag niets meer van hem. Waarschijnlijk had hij mij geblokkeerd en kwamen mijn berichten niet meer bij hem binnen. De volgende dag ben ik op Facebook gaan zoeken en er achter gekomen dat het een Nep account was. Ik heb dus 5 maanden lang gechat met èèn of meerdere criminelen. Voel mij zo dom dat ik al die tijd niets in de gaten heb gehad, dat ik werd opgelicht.
14 maart 2020

Als antwoord op door Anonymous (niet gecontroleerd)

Snoekbaars69 ik krijg het elke keer weer warm als ik zo'n verhaal begin te lezen omdat ik als geen ander weet waar het op uit gaat draaien. Ik zweer je...op Instagram, facebook, tinder, allerlei andere datingsites...ze zitten echt overal. Lees alle ervaringen en verhalen in deze community. Het zal je helpen begrijpen dat je niet dom bent en zeker niet de enige bent die getrapt is in deze superlinke manier van oplichterij. Wij zijn allemaal een stapje verder. Het is nog steeds moeilijk. Het geld is klote maar het gevoel en de aantasting van je vertrouwen is het meest zware. Ik hoop dat je wat hebt aan alle verhalen en hulp die we elkaar proberen te bieden door er voor elkaar te zijn. Ook voor jou. Sterkte!
31 januari 2020
Hi Yvonne even niet on line geweest. Net een update geplaatst onder ander kopje. Moet je maar even lezen. Fijn dat het gelukt is om je vriendin te overtuigen. Ik weet zelf dat ik ook niet naar anderen luisterde. Maar ook hier weer goed gekomen en 2020 wordt ons jaar!!
09 januari 2020
Hoi Vergine... Sorry voor mijn late reactie... ik krijg geen mail meldingen meer. ??? Ik heb moeten typen als buurvrouw ???? maar ik heb haar overtuigd. Pfffff. Met de verhalen van jullie kwam ze op gegeven moment tot inkeer. Best moeilijk om iemand ye overtuigen die zwaar in de vlinders zit... maar goed het is gelukt.. ?????? Met mij gaat het onderhand prima... kan mij bijna niet meer voorstellen dat ik een klein gebroken ❤tje heb gehad. Maar zoals jullie al zeiden, het moet echt een plaatsje krijgen en mss nog meer.. slijten. Hoe gaat hey met jou dan? Liefs Yvonne. ?
23 november 2019
Vergine39 en Silvia, super bedankt voor jullie reakties. Heel duidelijk. Ik ga ermee aan slag. Fijn weekend nog. ?
23 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Succes..doe je best en ook een goed weekend
14 december 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Yvonne.Bloemen hoe is het afgelopen met de dame in kwestie ?
14 december 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Yvonne.Bloemen hoe is het afgelopen met de dame in kwestie ?
23 november 2019
Hi yvonne Dit verhaal klinkt heel bekend. Heb ik hier al vaker voorbij horen komen. Het pakje wordt tegen gehouden bij de douane en dan moet ze betalen.... enz enz enz.... Geef het advies om het niet te doen!!
22 november 2019
Hallo lieve lotgenoten, allereerst even een update over mijzelf. Het gaat met mij prima. Ik heb een paar lastige maanden achter de rug na mijn nare ervaring met mijn selebertie maar ik heb het onderhand een mooi plekje kunnen geven, mede door hier mijn ervaring te delen en de lieve reacties van jullie allemaal. ??? Door mijn ervaring ben ik de echte van de neppers gaan onderscheiden en dat voelt heel goed. ???? Ik heb een vraag voor jullie... via Twitter heb ik een vrouw leren kennen uit Duitsland. Het klikt en kletsen wat af... zij vertelde mij vorige week dat ze een man had leren kennen uit Amerika via Instagram. Ojee dacht ik. Het blijkt dat het om een beroemd persoon gaat. Ojee... Ik kreeg gelijk de kriebels want mijn ervaring met mijn neppert kwam weer boven. Om een lang verhaal kort te maken, hij heeft haar gevraagd of zij een pakket thuis wil ontvangen en dat voor hem wil bewaren. Er schijnt een hoop geld in te zitten waar hij hard voor gewerkt heeft. Zij zal er voor beloont worden. Om mijn verhaal nog korter te maken... wie o wie heeft hier ervaring mee? Of weet wat hier achter schuil gaat? Vele van ons zijn geld kwijtgeraakt maar geld ontvangen.. die kon ik nog niet. Ik hoor graag van jullie. Liefs Yvonne ???
23 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Yvonne dit is mij overkomen. Het pakket bevat geld en moet zgn door de douane zonder dat het opengemaakt wordt of inhoudsopgavevgegeven wordt. Dan gaan ze zgn documenten voor opmaken die heel veel geld kosten. Elke keer weer geld voor een ander soort document. Ik ben daar gigantisch de boot in gegaan. Ajb waarschuw haar en kaat haar onze verhalen weten. Als zij niet wil of kan betalen zorgt hij misschuen ineens zelf het pakket te hebben betaald en dan misschien met pakket geld naar haar onderweg gaat en dan komt hij bij de douane vast te zitten en moet daar ook weer geld betaald worden om te voorkomen dat hij de gevangenis in gaat. Ja dit scenario kan ik dromen. Het is namelijk mijn eigen scenario. AJB make sure she is not going to pay anything
23 november 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

En Yvonne goed te horen dat jij er weer de schouders onder zet?
10 oktober 2019
Yvonne Ik ben benieuwd hoe het inmiddels met je gaat.
12 oktober 2019

Als antwoord op door abbaf802786142…

Hoi Sylvia, dank je wel voor je bericht. Op zich gaat het best goed. Maar mijn gevoelens spelen nog wel parten. Mijn vlinders zitten er nog. Komt ook omdat ik maar filmpjes en van alles en nog wat blijf kijken van mijn celeberty... ?.Die lieve man moest is weten. ? Ik heb trouwens nog een bericht gestuurd naar de nep celeberty... was nieuwschierig of hij/zij zou reageren. En ja hoor... kreeg zelfs het paspoort te zien van de celebrity... Grrrrrr de kl...z....n. Hoe gaat het verder met jou? Hoor het graag van je. ?
12 oktober 2019

Als antwoord op door abbaf802786142…

[~729] Een paar dagen geleden schreef ik, als reactie op een ander topic, dat het goed met mij gaat. Ik heb mijn leven weer opgepakt. En ja ook ik denk af en toe aan mijn fake vriendje. Gisteren kreeg ik plotseling weer een email van hem wat mij best wel even van de kaart bracht. Ik heb gereageerd op zijn mail waarop hij weer een reactie heeft gestuurd. De ENIGE reden hiervoor is dat ik hem even aan het lijntje wil houden om te zien of het fraude team van mijn bank nog iets kan doen. Ik weet dat hij nep is! Maar ondanks dat, doet het wel iets met mij. En ja ze gaan heel ver dat blijkt wel aan jouw reactie. De afspraak met mijn loopbaancoach om te stoppen met daten doet mij goed. Daar waar ik de weekenden als mijn zoontje bij zijn vader is, vreselijk vond ben ik nu relaxt. Dat geeft me wel een sterk gevoel. Ik gebruik mijn energie voor betere dingen en mijn ervaring om anderen te steunen. Als je het moeilijk hebt schrijf op het forum of praat met iemand. Blijf er niet alleen mee zitten. Het helpt echt!! En blijf in de liefde geloven; ook voor jou loopt daarbuiten een prins rond die echt eerlijk en oprecht is!
04 oktober 2019
Vergine39... Ik denk er nog over na om de echte rockstar in te lichten. Een paar maanden geleden had ik via zijn officiële pagina al eens gevraagd "screanshot" of hij dit ook was. Daar heb ik geen reactie op gekregen. Dus ik betwijfel of het nut heeft.... ook voor jou geldt.... iedere dag een stapje vooruit????Het is een soort van rouwproces. En daar moeten we doorheen.
04 oktober 2019
Sylvia... dat heeft jou vriendin heel goed gezegd... Het voelt voor ons net als een verbroken relatie. En het bizare is dat er aan de andere kant gewoon niets zat... ik heb nu wel heel veel moeite met het loslaten van mijn celeberty. Ik volgde hem al op alle sosial media en YouTupe. Ik voel mij een puber die verliefd is op iemand die onbereikbaar is. Dat was hij niet voor 3 maanden. Bah raar hoor. Ik geniet nog steeds van zijn muziek en kijk nog steeds naar interviews en alles wat er te vinden is. Mijn tel staat vol met zijn muziek en ik heb er nog over gedacht om dat te verwijderen. Maar een fan blijft een fan... Brrrrr Maar goed iedere dag een stapje vooruit...????P.s. IK GELOOF ZEKER IN KARMA. ????
04 oktober 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

En ik geloof ook in karma...maar nog wel eng...ik ben op zoek gegaan naar de fotos en naar de naam van mijn nepper. De fotos waren dus van de argentijnse zanger. De naam viel mij op op instagram omdat daar heel veel gelijkenis aan info was met mijn nepper. Ik heb deze persoon dus gewaarschuwd dat zijn naam gebruikt wordt voor criminele activiteiten. Ben met deze persoon in gesprek geraakt en inmiddels er ook achter gekomen dat zijn naam en fotos in een vals facebook account gebruikt worden. Zijn naam en foto als profiel foto en als je verder duikt kom je allemaal shit uit India tegen. Dit is inmiddels bij facebook aangegeven maar geen idee of ze er echt iets mee doen. Heb alleen bericht gekregen dat ze het onderzocht hebben maar dat er niks is gebeurt dat tegen de fb regels is. Nou dat gaat dus ook nergens over. Wat een knap georganiseerde bende is het allemaal. Blijf het nog steeds met ongeloof soms allemaal in mijn hoofd herhalen. Alles wat we in die maanden besproken hebben. Pffff...mooie toekomst...ja.....
03 oktober 2019
He Vergine39 Nieuwe contacten vind ik ook lastig. Ik merk dat ik een hoop wantrouwen heb. Misschien toch nog iets te vroeg denk ik soms. Mijn vriendin vertelde mij dat, ondanks dat hij nep was, het voor mij wel een echte relatie was. En dat afsluiten kost tijd. Daar heeft ze wel een punt denk ik. Als die nieuwe man echt om je geeft zal hij je ook de tijd geven. Aangifte vind ik ook nog lastig om dezelfde redenen. Maar ik ga het wel op korte termijn doen. Mijn vriendin heeft aangeboden om mee te gaan maar ik denk dat ik liever alleen ga. Zij kent het verhaal van het geld niet en ik denk dat dat wel naar voren gaat komen bij de aangifte. Ik weet niet of wij hier iets in kunnen doen voor elkaar. [~349] kan jij hier antwoord op geven? Blijf delen zolang nodig is vergine39. Een luisterend oor is het minst wat we elkaar kunnen bieden. ♡
04 oktober 2019

Als antwoord op door abbaf802786142…

Ja ik ben zo blij hier terecht gekomen te zijn. Ik heb in mijn leven nog nooit zoveel "bloot" gegeven. Tnx...ik blijf zéker doen. Elke keer als het nodig is. Want ja...het was tenslotte een hele intense relatie van 10 maanden?
03 oktober 2019
En mocht je in Karma geloven...
03 oktober 2019

Als antwoord op door abbaf802786142…

Op de een of andere manier pakt het mijn naam niet mee maar hier dus een bericht van Vergine39. Ik kende je verhaal nooitmeerverliefd dat zoveel opzichten mijn verhaal is. Ik ben nu een maand verder en het gaat goed. Haat omzetten in vergeven, anders krijg je nooit iets terug. Alles krijgt een plekje, ondanks al het geld wat ik kwijt ben kan i km ook gewoon nog door met leven met dochter en alle leuke dingen doen. Merk wel dat contact met de nieuwe man waar ik mee date best moeizaam gaat. Toch die deuk opgelopen. Emoties, wantrouwen...pff allemaal niet makkelijk. Ik hoop dat er voor mij ook nog iets leuks en liefs en echts voorbij komt. De foto's die bij gebruikt werden waren ook van een beroemde zanger. Hem er over inlichten kun je doen als je daar prettig bij voelt maar die beroemdheden lezen amper iets..posten alleen. En ik kon geen chat in zijn account starten. Heb het er maar bij gelaten. Aangifte zou il nog wel moeten doen maar hiervoor is ook de schaamte nog te voelbaar. Wat moet je dan allemaal vertellen en wat gaan ze je allemaal vragen. En durf ik dat alleen aan, want il ben wel heel alleen. Niemand hier díe het weet. Ik wens je veel sterkte op alle vlakken. En met elkaar praten is altijd goed en helpt enorm. Goeten Vergine39
03 oktober 2019

Als antwoord op door abbaf802786142…

?
03 oktober 2019
Hi Yvonne, Als het jou help om jouw verhaal te doen bij de echte persoon dan moet je het zeker doen. Het kan helpen bij een stukje verwerking. Omdat je weet wie het is gaat het wat simpeler dan als je een zoektocht moet gaan houden. De fotos welke ik had van mijn ideale man hebben geen hits opgeleverd bij een check welke door de fraudehelpdesk is gedaan. Ik wilde geen energie steken in de zoektocht. De energie die ik heb gebruik ik liever voor mijn herstel. Ik weet dat anderen wel zijn gaan zoeken en soms met succes. De emotionele deuk gaat herstellen! Maar het kost tijd. Heb vertrouwen in jezelf. En hoewel het misschien moeilijk is blijf geloven dat daar buiten ook nog echte, lieve en vooral eerlijke mannen rondlopen. Ik ben 2 maanden verder en af en toe komt er iets voorbij waardoor ik besef dat dit hele gebeuren mij meer 'beschadigd' heeft dan ik dacht. Financieel blijf ik het nog wel een poosje voelen. Maar ik heb vertrouwen in de toekomst. Ik geloof nog steeds in de liefde. Een hele andere vraag: heb je aangifte gedaan bij de politie? Kan zinloos lijken maar is wel belangrijk om de molen in gang te brengen en te houden om dit soort praktijken/organisaties uit de lucht te krijgen. Vanuit mijn bank weet ik dat er internationale samenwerkingen zijn tussen organisaties, banken e.d om dit een halt toe te roepen. En als je iets kwijt wilt: just leave a message!!
03 oktober 2019
Thx Sylvia voor je verhaal. Vreselijk...Nee ik heb er gelukkig geen cent aan verlorren, maar emotioneel een deuk opgelopen. Maar ik verwacht dat dat goed gaat komen. Ik moet zeggen dat ik de afgelopen 2 nachten door heb geslapen. Dat was de afgelopen maanden wel anders. Ik ben blij dat ik mijn twijdels niet ondedrukt heb. Maar wat een stress en onzekerheid de laatse maanden. Ben blij dat het nu uitgekomen is. Ik twijfel of ik wel of niet de real celebrity een persoonlijk bericht moet sturen met een kort verhaal zodat hij weet wat er in zijn naam gebeurt.... Ik heb de real celebrity een bericht met screenshot gestuurd in het begin van ons contact met de vraag of hij dit ook was. Maar geen antwoord op gekregen. Ik weet niet of het wijs is om hem hiervan op de hoogte te brengen...
03 oktober 2019
Hi Yvonne. Ik had gisteren een heel epistel geschreven maar bij het verzenden ging er iets mis. Ik begin maar even opnieuw. Zo werkt het: ze winnen je vertrouwen, pakken je volledig in met complimentjes en lieve woorden en dan slaan ze toe! Als ik het goed lees heb jij geen geld over gemaakt. Dat is voor de meeste van ons wel anders. Je voorgevoel dat er iets niet klopte was goed!! Heeft je gered van meer dan een kater. Ik had geen twijfels, alles leek echt. De documenten, de vluchtbevestiging, zijn werkgever, alles wat hij vertelde over zijn werk heb ik gecheckt en zag er zo echt uit. Mijn beste vriendin heeft zelfs meegekeken en was volledig overtuigd van de echtheid. Ik ben er achter gekomen doordat mijn bank mij belde dat ik geld had overgemaakt naar een frauduleus nummer. Een van de 30 rekeningnummers welke ze aan het monitoren waren. Op het moment dat ik werd gebeld zat ik vol ongeloof. Hoe kwam hij erbij die vent van de bank. Mijn lieve, leuke, attente, knappe B was niet echt. Belachelijk!! Maar het klopte. Ineens werd het een stuk stiller. In de film Ghost zegt Sam: het is net of, als er iets moois in mijn leven gebeurt, de zeepbel ineens knapt. Mijn droom voor de toekomst was als een zeepbel uiteen geklapt. Nadat ik een jaar geleden 'knock out' ging met een bijna burn out kwam er nog een 'upper cut' achter aan. Ik heb het contact nog even aangehouden in overleg met de bank om te proberen om meer info te krijgen over de organisatie. Helaas is dat niet meer gelukt. Hoe dom kon ik zijn, ik schaamde me kapot en durfde het tegen slechts tegen een paar mensen te vertellen. En dan niet eens het hele verhaal. Nu, een paar maanden verder, na vele gesprekken met oa slachtofferhulp heb ik mijn leven weer opgepakt. Ik durf mijn verhaal te vertellen waarbij ik de geld kwestie een achterwege laat. Die schaamte is er nog wel een beetje. Niemand weet om welk bedrag het eigenlijk gaat. En het gaat het ze ook niets aan. Ik heb een dak boven mijn hoofd en kan mijn rekeningen betalen. Ja het is zonde ik had er veel leuke dingen van kunnen doen met mijn zoontje. Maar het is niet anders. Ik gebruik mijn energie en strijdlust om anderen een hard onder de riem te steken door te laten weten dat ze niet de enige zijn. Je bent niet dom, je bent niet naïef en je hoeft je niet te schamen. De organisaties die hier achter zitten zijn zo goed georganiseerd. Ik ben hoog opgeleid, heb een goede baan, een startende eigen praktijk en mijn zaken voor elkaar. Ook mij overkwam het! Groetjes Sylvia
02 oktober 2019
DIT DUS.......Hoi nooitmeerverliefd, Eva en de rest die dit leest... dank je wel voor jullie reactie. Ik zal proberen om uit te leggen wat mij is overkomen via Instagram. Ik volg al jaren via Insta een bekende rockband. Ik dacht begin juli laat ik de bandleden ook persoonlijk volgen. Zoals bekend zijn de meeste pagina's met een blauw vinkje ook de officiële pagina's van de personen die je wilt volgen. Ik ben op zoek gegaan naar de bandleden zelf en gevonden. Maar... Ik zag dat één van de bandleden ook nog een pagina had speciaal om zijn hobby schilderen te delen met zijn fans. Dat heeft hij ook via FB dus....Ook leuk!! Die doe ik ook dacht ik. Wat een feest ? Ik heb het geweten ?? Ik ben niet iemand die zomaar DMs stuurt naar Jan en alleman. En zeker niet naar bekende personen die ik persoonlijk niet kan. Een like vind ik dan meer dan genoeg. Wat ik al heel opvallend vond was, dat hij mij ook was gaan volgen. HUH.... Appart....Nog geen week later kreeg ik een DM van deze persoon. Wat leuk dat je mij bent gaan volgen en blijf naar mijn muziek luisteren en naar mijn concerten komen. HUH... Wat krijgen we nou? Grappig! Maar gelijk in mijn achterhoofd. Yvonne.. denk is ff na. Je bent blond maar dom? Dit geloof ik niet. Netjes gereageerd. Zoals het hoord. En na verloop van tijd kwamen er steeds meer DMs. Ik...met bijde beentjes op de grond bleef netjes reageren. Hij kwam met vragen over hoelang ik al fan ben etc etc en het contacht werd steeds persoonlijk. En het rare was dat ik er voor 10% in ging geloven. Die andere 90% was mijn nuchterheid. Maar de10% namen steeds meer de overhand. Ik vond dit toch wel heel bijzonder. Hij vond mij ook heel bijzonder. Hoeveel x ik tegen mijzelf heb gezegd... Yvon doe normaal, dit bestaat niet! Bij de berichten kwamen steeds meer lieve woordjes en ik dacht nu ga ik toch maar is even bevestiging zoeken. Is hij wel wie hij zegt dat hij is. Dus gevraagd naar zijn huwelijk... Celebrity huwelijken zijn niet zoals ze zouden moeten zijn zei hij. Veel stress en onstabiel. Achossie dacht ik...? Met mijn ongeloof in mijn achterhoofd vroeg ik of we een X zouden kunnen bellen. Dan heb ik mijn bevestiging. Ik weet precies hoe zijn stem klinkt... ha ha ??Nou dat was wel ff een dingetje voor hem. Kon hij mij wel vertrouwen, en hij wilde zijn goede reputatie niet op het spel zetten. Maar vond dit contact toch ook wel heel bijzonder....Bla bla en van alles nog wat. Maar... de volgende dag vroeg hij of ik Hangout op mijn telefoon had. Dan konden we daar iets persoonlijker verder chatten. Okee! Leuk!! Ik bleef constant zoeken naar bevestiging, maar zonder er op aan te dringen. Het afgelopen weekend zag ik dat zijn 2de account van insta verdwenen was en toen schrok ik toch wel een beetje. Ik vroeg hem waarom... ja te druk met de tour en optredens. Afgelopen zondagmiddag stuurde hij mij voor zijn doen vroeg een bericht. Aangezien het in Amerika 9 uur vroeger is dan hier was dat voor hem vroeg. Ik vroeg of hij nog in bed lag. Ja ik lig nog in bed. Ik dacht... nu heb ik je en stuurde... Prove it! En ja hoor een mooie foto met zijn lange haren nog in de kussens. En toen dacht ik... THAT'S HIM! ♥️♥️♥️ Na 10 x de foto bekeken te hebben zag ik aan de zijkant een heeeeel klein wit randje. Grrrr bewijs dat de foto niet net genomen was maar geknipt. Daar waren mijn 90% nuchterheid weer. Wat een kl... gevoel weer zeg. Nu dacht ik bellen is mijn enige echte bewijs wat ik kan krijgen. Maar bleef voorzichtig. Die foto was een inkoppertje en qua bellen komt dat ook nog wel. Geduld Yvon. Gisteren toen ik aan het werk was kreeg ik een bericht Amerikaanse tijd 3.40am. Kan. Maar vroeg hem waarom hij zijn schoonheidsslaapje niet aan het doen was. Ik moest naar het toilet en kon niet in slaap komen omdat ik aan jou moest denken, ik mis je zei hij. Ooooooh lief maar toch ook weer... voetjes op de grond Yvonne... Gisteravond stuurde ik hem.. ben je al wakker en heb je nog kunnen slapen? Ja zei hij maar ik heb geen goed humeur maar daar wil ik jou niet mee vermoeien. Toen dacht ik wat ik al vanaf ons eerste contact in mijn achterhoofd had, nu komt de aap uit de mouw.. en ja hoor.. dat kwam die. HIJ....I got in touched by the security company where i have my brief case kept for some while which contains the sum of $690,000,00 and some valuable documents that belongs to me. IK.....And? Hij.... they are shutting down in couple of weeks and it has been giving me some problems since i have been busy with my concerts and shows i won't have much time to take care of these responsibilities, Ik.....And you have no one who can arrange that for you? Hij....mostly i do not want my management to know about this , that's why i am looking for a trust worthy person i can talk to and give this project to take care of for me and in return i will give the person 20% of the money and this is 100 % legal. Can i trust you on this honey? can i count on you my angel? Ik....I KNEW IT...... Hij....knew what mij love? Ik.....I can do these tricks. I'm blonde but not stupid. Hij.....what are you insinuating? i never said you are stufpid. Ik....How clear do I have to be? Grap now. And sink with your beautiful story. Hij...okay En toen ben ik gaan slapen. Heerlijk geslapen. Geen onzekerheid meer. Maar toen mijn wekker ging had ik toch zonder drank een kleine kater... ???
02 oktober 2019
Ik lees je opmerking nog een keer en zie ?? schaamte? Schaam je vooral niet!! Je bent niet de enige die het is overkomen. De organisaties die hier achter zitten zijn zo goed georganiseerd dat het iedereen kan overkomen!
02 oktober 2019
Hi Yvonne, Genoeg rare ervaringen hier. Ik leerde een dacht ik, leuke man kennen via een dating site. Het klonk allemaal heel echt en alle documenten die ik kreeg zagen er echt uit. Heb vamalles gecheckt en mijn vriendin heeft meegekeken. Helaas bleek het mooie sprookje een boze droom te zijn. Volgens mij zit er wel iemand in de groep die ook via Instagram is benaderd. Wat wil je er over kwijt? Waar kan ik je mee helpen/steunen?
02 oktober 2019
[~662] [~623] en [~610] kunnen er in ieder geval over mee praten.
02 oktober 2019
Hallo Yvonne, bedankt voor je post. Misschien kun je iets delen over wat je is overkomen of heb je een specifieke vraag? Er zijn hier inderdaad mensen die met datingfraude te maken hebben gehad of online opgelicht zijn maar ik weet niet precies of dat is waar je naar zoekt.