Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van geweld

Rotterdamse geweld Haatcrime

Na de scheiding kon ik een woning alleen in Rotterdam vinden.  Het blijkt dat drie van mijn buren drugs gebruikt. Er gebeurt hier van alles wat niet toegestaan is. Als je er niet mee wil doen dat wordt je bedreigd en uitgescholden. Wat heel eng is omdat de vorige bevoner is omgekomen in de brand. De buren zeggen hij was oud, maar z'n kennissen zeggen dat hij  vermoord is. Ik wordt ook elke dag uitgescholden en regelmatig bedreigd met worden: er is doodvonnis op haar uitgezet. Of die kunnen we verkrachten want politie neem niet eens aangifte van haar. Mijn bovenburen leven snachts en kunnen uren lang schelden: fuck you, fuck you, fuck you.  Wat doen de boven buren wordt regelmatig mij toe geschreven door politie of andere buren of zelfs kinderen???

Ik voel me opgejaagde kat

Help

Bezig met laden...

1 Reactie

06 augustus 2023
Hoi Bela53,

Ik leef met je mee. Heel vroeger woonde ik in Rotterdam Zuid. Je verhaal klinkt bekend en zeer herkenbaar.
Feitelijk het enige wat je kan is praten met een wijkagent en zo snel mogelijk verhuizen naar Schiedam, Vlaardingen, Dordrecht of Delft bijvoorbeeld.
Makkelijker gezegd dan gedaan. Ik weet het.
Ikzelf ben uiteindelijk gevlucht naar Schiedam en jaren later verhuisd naar het noorden van Nederland.

Ik wens je alle kracht toe en ondanks alle dreiging een veilig leven.

Warme groet,
Arnold