Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van datingfraude

Fitbit

 

Ik heb iemand leren kennen in de Fitbit app. Hij had me toegevoegd in zijn account.hij stuurde me privé berichten algauw. Zatten we bij elkaar op WhatsApp hij noemde zich Graham Edison Uit Houston en is civil engineering. Hij was met een groot project bezig. Zei. Hij melde me dat hij heel blij is en dat God me heeft verzonden en dat hij het project binnen heeft gekregen en dat hij over een paar dagen af zou reizen naar Japan. Hij was in Japan. Even later zei hij dat zijn bank account was geblokkeerd. En hij kon niet inloggen want hij moet betalingen doen voor bouwmaterialen dus hij zei ik stuur jou mijn bankgegevens zo dat jij mij kan helpen voor betalingen.Ik heb dat 3x gedaan voor hem. Even later vroeg hij of ik spaargeld had ik zei ja dat heb ik. Toen zei hij ik ben trots op je. Hij vroeg mij voor de 4e keer of ik nog een betaling wou doen op eens was zijn bankrekening geblokkeerd. Dus vroeg hij aan mij of ik die materiaalen wou betalen ik zei ik heb geen 20:000 usd ik heb uiteindelijk 1000usd naar zijn agent Verzonden en de rest ging hij aan zijn tante en advocaat vragen zei hij.een week later vroeg hij weer om geld. Om een bedrag van 1100 usd ik zei dat heb ik niet.ik heb hem 700usd maar de bank in Fransansico heeft die bankrekening geblokkeerd van zijn agent dus hij kan er niet bij komen zei Graham. En ik moest mijn bank bellen zei hij om het vrij te geven vroeg Graham dat heb ik gedaan maar het geld kan hij er nog steeds niet bij komen.Bij mij kwam de twijfels ik heb toen een nep account aangemaakt op fitbit en hem toegevoegd. We zijn ingesprek gegaan hij zei goedemorgen mooi vrouw het is hier vroeger in de morgen in Houston toen begon eigenlijk lichtje te branden ik heb gelijk mijn bank gebeld. Voor het terug halen van mijn 700usd. Wells Fargo bank gaat mijn geld terug sturen wanneer weet ik. Niet en de 1000 usd gaat mijn bank een onderzoek in stellen. Ik heb ook een site gevonden waar je op ip adressen kan achter halen.Dan krijg je een link en als diegene op druk. Krijg je een melding het kost je 9 95 euro om meer informatie. Mijn scammer komt uit Nigeria.Eigenlijk begon mijn twijfels toen ik een tattoo liet zetten ik vroeg aan hem wat voor tattoo heb jij op je arm hij zei dat hij geen tattoos heeft ik zei ik zie echt duidelijk een tattoo hij bleef vol houden dat hij het niet heeft. Even later gaf hij toch toe dat hij er een heeft. Hij heeft natuurlijk door de foto's gebladerd. En hij werd een keer boos op me hij lag in bed toen vroeg ik of hij een selfie in bed wou maken, hij. Zei wat denk je wel niet het is heel vroeg in de ochtend geloof je me niet dat ik in bed lig. En hij heeft geweigerd om video gesprek. Ik heb een man gevonden die mensen helpt die zijn gescammed zijn naam is Frank Ahearn. Heeft onderzoek gedaan er bestaat helemaal geen Graham Edison in Houston hij staat ook niet in geschreven als civil engineering. En het bedrijf waar hij werkt kennen hem ook niet. En de bank account is ook nep de Bank bestaat wel alleen hij was na gemaakt de bank heet Yorkshire uit UK. Ik ben benieuwd Wie die man is op de foto's.Ik denk zelf uit de UK aan de foto's te zien ik heb zelfs een vergrootglas glas gekocht op de kleine dingetjes te zien. Ik heb hem geconfronteerd met mijn nep account. Dat hij geen Graham Edison is maar en Negiraan. Toen zei hij wat ik niet verwacht. Hij zei sorry ik wil je niet kwetsen maar ik heb al een beautiful wife haar naam is Danielle. Dat vind ik echt vreemd zou hij het door hebben dat ik dat ben van die nep account? Ik heb nog steeds contact met hem. Misschien kan ik zo achter halen wie die. Man op de foto's is? Er zijn ook nep accounts actief van hem op Facebook en Instagram

 

 

Bezig met laden...

1 Reactie *

24 november 2019
Dani1980 ik lees nu je verhaal hier eigenlijk pas. Heftig ook. Je hebt toch niet nog steeds contact? Geld terug gekregen ?