Amerikaanse soldaat
Via een datingsite kwam ik in contact met een jongen uit Hantum. Hij was op dat moment op missie in Jemen.
De gesprekken waren eigenlijk wel heel fijn. Heb veel berichten gehad. Veel foto's ook. Via beeldbellen hebben we ook contact gehad. Zijn ouders waren bij een ongeluk om het leven gekomen. Hij woont nu in het huis van zijn vader.
Kreeg foto's van een pakket dat verstuurd zou worden naar Nederland.
Hij had zogenaamd een gouverneur gered.
Voor het verzenden van het pakket moest geld betaald worden.
Omdat we al zulke leuke gesprekken hadden gehad.. ben ik voor z'n charmes gevallen en er compleet ingetuimd.
Het heeft me heel veel geld gekost. Ik moet weer hard aan de bak om weer een buffer op te bouwen.
Ik vind het lastig om met iemand te delen. Je schaamt je toch.
Het moet straks op een gegeven moment wel. Want ja .. als we wat willen ondernemen met de familie .. en ik kan het niet betalen, zal ik het toch moeten uitleggen.
Ik schaam me. Ben verdrietig. Radeloos. De grond is even onder mijn voeten weggezakt.
Te goed van vertrouwen geweest. #####
13 Reacties
Ja, samen een toekomst opbouwen en al in 't begin heb ik de website www.Funda.nl naar hem gestuurd. Dat herinner ik me nu !
Inderdaad alleen messenger chat want hij zit nog steeds op mijn facebook. Misschien wel van dezelfde groep professionele oplichters dan kunnen we verder .........!!!!
Mercie
Nu ik jouw verhaal/reactie lees is het misschien wel dezelfde man ! ? Overigens hartelijk bedankt voor je reactie !
Inmiddels heb ik echt geen geld meer en dat heb ik nu heel duidelijk gemaakt , dus /en ik had gehoord dat het chatten dan stopt want dan kost het teveel energie om je aandacht te geven. ( in ruil voor geld ) !
Ik heb al een paar dagen niets meer gehoord en hoop dat het hele gedoe langzaam wegebt...dat ik het ook kan verwerken.
Nu heb ik dus ook gelezen dat ze weleens toch komen en dan ter plekke gaan dreigen ...daar ben ik bang voor voor kidnapping.
ja, mijn familie is ook boos maar ik begrijp mijzelf heel goed waarom ik er mee door ben gegaan maar al die tijd uitgekeken naar het einde/ een oplossing. Ik heb heel veel geleerd ........
Ik heb alle artikelen hierover gelezen.....en door 5 banken gewaarschuwd !
Ik heb drie maanden een date, met het geld vragen, wilde ik stoppen, maar kan het niet. Ik heb geen geld gegeven en hem zelfs uitgedaagd om zich te verklaren , dat gebeurde gister. Ik heb hem voor het eerst gezien via messenger maar was fake denk ik. Hoe ging dat bij jou? Zag je hem ook daadwerkelijk? Gister direct na dat hele korte ( fake) messenger bellen , zei hij nu weet je dat ik het ben en vroeg direct weer om hulp. Ik zei we zijn weer terug bij af en hij reageert nu niet want weet dat ik het wel zal doen. Ik vind het nog steeds verschrikkelijk eigenlijk om die droom , nachtmerrie op te geven en alles te blokken. Maar de man die ik zag was wel zijn identiteits bewijs foto maar niet eens die leuke man van de andere foto’s waar hij wat jonger is.
Dus ik lijk wel gek. Maar dat gevoel van iemand die zegt dat jij het voor hem bent….. schaam mij dood!
Daar zit ik dus ook mee, ik heb veel gehad verloren en op het moment dat je het daadwerkelijk nodig heb dan is er geen buffer.
Ik heb het idee dat mijn omgeving het probeerd te begrijpen maar dat gevoel heb ik niet , je voelt je niet begrepen.
Ik blijf dan ook liever thuis , even geen mensen om je heen.
Als je wilt .. kunnen we best verder mailen/chatten.
Ik weet hoe ellendig jij je voelt , ik heb nog steeds een rotgevoel. Heb ook ruzie met mijn zoon hierdoor gekregen, vanaf 1 juli negeerde hij mij , tot vanmiddag gelukkig kreeg ik een kus voordat hij naar zijn werk ging . Ik heb weer een brok in mijn keel , het blijft moeilijk meisje, sterkte en een knuffel van Landa