Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik

Wat heb jij nodig?

Hoi allemaal,

Ik heb besloten dat ik het interview die ik in mijn eerdere verhaal benoemde ga doen. Ik heb aangifte gedaan, omdat ik slachtoffers zoals ik wil helpen. Ik ben van plan om uiteindelijk met mijn naam uit te komen voor mijn verhaal en iets te doen voor anderen en het interview is een mooie eerste stap. 

Ik ben benieuwd naar wat jullie als slachtoffer nog missen aan ondersteuning en/of verandering in het ondersteuningsproces. En wat zou in jullie ogen helpen om buitenstaanders te helpen begrijpen wat wij slachtoffers doormaken en wat ze het beste kunnen doen om ons te ondersteunen.

Alle input is welkom. Go big or go home!

Bezig met laden...

2 Reacties

03 juli 2023
Hoi, Ik zou als slachtoffer graag meer willen horen van wat en wanneer mij iets te wachten staat in het proces van aangifte tot rechtszaak. Het enige wat ik ken in dit proces is MEGA lang wachten, maar op wat? Vaak weet ik niet waar ik aan toe ben en ik wil mijn advocaat dan niet elke keer lastigvallen met vragen of een teleurstellend antwoord krijgen met dat zij het ook niet weet. Ook komen de updates in mijnslachtofferzaak pas maanden later daarin te staan. Dit zou ik graag eerder willen. Op het moment zelf dus.
01 juli 2023
ik heb bewondering voor jou hopelijk gaat het goed je doet er heel goed aan om dat te doen het geeft slachtoffers een gezicht naar buiten