Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van datingfraude

Militaire oplichtster

Benaderd via instagram door een dame met een gestolen naam van een dame die ik gelukkig vond op FB. Ik heb haar gewaarschuwd dat haar account gehackt was. De dame in kwestie geconfronteerd maar heel boos en ze stuurde gelijk haar FB pagina waar 3 foto’s op stonden. Daarna vroeg ze me om steamkaarten die ik gek genoeg betaald heb. Maar nu wil ze steeds dat ik haar vakantie uit het leger betaal omdat ze anders niet weg mag. Heb het uitgezocht en iedere Amerikaanse militair mag gewoon met verlof. Ze blijft pushen en zegt dat ze dan gelijk uit het leger wil. Elke vraag reageert ze met foto’s en verklaringen en ik moet mailen met haar commandant, die heeft een Gmail adres en een vaag in logo, maar ze is zo sweet en slim dat ik er echt verliefd op zou kunnen worden. Maar ik heb door veel te zoeken alle foto’s weergevonden op de accounts van de echte sgt Millsaps. En toch blijft de twijfel knagen , wat als…

ik wil hiermee iedereen waarschuwen het zijn niet alleen mannelijke militaire oplichters. 
ik hoop dat mensen hier wat aan hebben 

Bezig met laden...

4 Reacties *

17 juli 2023
Klopt
03 juni 2023
Dan heb je een betere kans in de supermarkt in de buurt. "wat als???" Luister naar je onderbuik gevoel.
02 juni 2023
Eigenlijk wil ik alleen maar zeggen dat ik alle twijfel rondom dit verhaal volkomen snap pfffff. Zo erg. Zelf zit ik al 3 jaar in een verhaal wat mij tot nog toe 20.000 euro heeft gekost en nog steeds geen duidelijkheid. Hellup!!!
03 juni 2023

Als antwoord op door 5fd69273a04047…

Jeetje meisje wat moet er gebeuren voor je ogen open gaan, het kan toch niet zo zijn dat je maar blijft sponsoren en je goede geld in een ilusie stort. Kom word wakker, de juiste man komt echt op je pad en houd van je zonder financiële bedoelingen. Sterkte en fijn weekend. Fred