Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van datingfraude

Kirgizië

Hi allemaal,

Ik heb een account op ourtime, en werd daar benaderd door een vrouw genaamd Azhar, mijn profiel trok haar attentie, zij wilde geen kontakt onderhouden via de site maar via mail. Ik heb haar mijn email adres gegeven en het mail kontakt kwam tot stand, na uitwisselen van diverse foto's verteld zij dat ze mij de ideale man vind en ze naar nederland wil komen.Maar nu blijkt dat gezien haar salaris zij bij het reisbureau te zien kreeg wat de kosten zijn. En zij vraagt mij nu om het geld a 1600 euro over te maken naar het reisbureau, ik ben 63 en ben absoluut niet naïef dus ik trap hier niet in. Even voor alle mannen die net als ik weduwnaar is trap er niet in.

Bezig met laden...

8 Reacties *

03 september 2023
Ik ben ook de klos. 2 maanden, mailen na vraag niet via site door te gaan en steeds mij in spanning houden. Hotel de botel verliefd en zou komen, rijk genoeg in dit geval maar eerst ziekenhuis en nadat hij me helemaal had , de vraag om geld om weg te komen uit Spanje . Geld was bij mij pas de grens. Ben er nu echt heel naar van, pas week geleden! Niet gegeven gelukkig!
02 juni 2023
Ja eens de mooie vakanties stuk leuker naar een zonnig land dan deze ellende
01 juni 2023
Helemaal eens laag bij de grond zo.n actie maar je laat je niet inpakken goed van je mijn partner 72 denkt dat de 39 actrice uit Frsnkrijk echt alleen voor hem gaat na 3 maanden heeft ze zich nog nooit echt laten zien of horen inmiddels duizenden euro,s lichter pfffff...smerige oplichters Groeten Mien
02 juni 2023

Als antwoord op door 0967b75584e840…

Goedemorgen, Ja mien is diep triest dit, maar je moet toch echt achter je oren krabben als een jonge vrouw zegt dat je de ware voor haar bent terwijl je zelf al senior bent. Ik ben 63 en al 10 jaar weduwnaar maar absoluut niet wanhopig en ik ga ervan uit dat je de ware vanzelf tegen het lijf loopt, en het geld dat ze vragen geef ik liever uit aan mooie vakanties in een zonnig land. Groet Fred.
01 juni 2023
Hi , ik had al een verhaal over iemand uit kazachstan . Een week geleden ineens kwam er ook een mail uit Kirgizië. Bijna hetzelfde verhaal. Ik wist dus sowieso dat het nep was Dus ik vrorg een paar dagen geleden waar ze ook alweer vandaan kwam, en toen kwam ze ineens uit kazachstan :-) heb hem of haar uitgelachen en nu ook geen berichtjes meer gekregen. Het zijn viezerikken .
01 juni 2023

Als antwoord op door 82d7016501cf41…

Ja het is heel laag om iemand zo te belazeren, maar als je als man alleen en senior benaderd word door een mooie vrouw en die je hele mooie verhalen verteld, moet je gewoon wakker worden, wat moet een mooie vrouw van 43 jaar met mij een man van 63. Sinterklaas bestaat ook.
01 juni 2023
Goed zo Fred
01 juni 2023

Als antwoord op door 3b579fc12b2045…

Ach ja een paar foto's van een mooie vrouw trekken mij niet over de streep, ik heb een paar keer geprobeerd haar te bellen en krijg dan het bericht telefoonnummer is niet in gebruik. Dat was voor mij al een wake-up call.