bedrijf
hallo
ik ben slachtoffer en durf geen aangifte te doen nog
mijn gegevens worden gebruikt
er word een lease auto onder mn naam gebruikt
in mijn bedrijf zit een meisje in de ziektewet waar ik niks vanaf weet
ik heb heel veel schulden niemand kan me helpen ikweet geen raad en ben bang
Bezig met laden...
11 Reacties
Het Fraudemeldpunt had zo'n database, maar die mogen ze van de Autoriteit Persoonsgegevens niet meer bijhouden. Dat is immers inbreuk op de privacy van mensen die wel verdacht worden van maar nog niet veroordeeld zijn.
Men veronderstelt hier dat Slachtoffer123 de dupe is van datingfraude. Dat is maar de vraag. Mijn advies is: zoek zo snel mogelijk op het werk, in de kennissenkring of desnoods in een buurthuis hulp van iemand die met banken en telecombedrijven kan praten om de 'binnendringers' uit je leven te verwijderen. Gun ze die macht niet. Er is hulp!!! Durf te vragen.
Wanneer je vraagt hen te bellen, of zij aan u, dan gaat dit meestal niet... vergeet het dan maar, dit is uitsluitend voor je geld!!
Ik heb al een paar namen en adressen gezet op firefox,
❤️?
Dit is een derde wereldoorlog!!
De autoriteiten zouden een soort "leger" moeten maken met IT's,
Ze kunnen je goed hacken, en je pc kan gebruikt worden als platform!
Heb willen merken dat een groot deel van die crimis extreem Moslim zijn....? Veel komt uit de Ivoorkust, ook uit Marseille en Antwerpen, ze zitten wereldwijd! In alle talen stelen ze u!!!
Ik heb net je verhaal gelezen en vindt het ook heel heftig,heb zelf ook te maken gehad met dating fraude,dat heeft me ook heel veel geld gekost en dat was afgelopen winter,dus niet zo lang geleden. Van mij hebben ze gelukkig niet zoveel info,maar ik heb wel aangifte gedaan,lijkt me in jouw geval helemaal nodig de vraag is alleen doen ze er iets mee,in mijn geval niet buitenland en dan houdt het op. Ik baal daar gerschrikkelijk van. Zoals je hier kunt zien ben je niet de enige,ik heb ook altijd gezegd dat gebeurt mij niet,nou het is dus wel gebeurt. Heel kwaad op mezelf,maar ze zijn zo gehaaid,het kan iedereen gebeuren. Voel je niet schuldig,daar schiet je niks mee op en het is jouw schuld niet...probeer er toch met iemand over te praten en ik zou zeker aangifte doen. Veel sterkte en succes. Groet Olga .
ik ben zelf van turkse afkomst ik heb altijd in de zorg gewerkt en nu ben ik dus hiermee gestraft ik weet geen raad als het erger word ga ik zelfmoordplegen