Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van online fraude

bedrijf

hallo 

ik ben slachtoffer en durf geen aangifte te doen nog

mijn gegevens worden gebruikt 

er word een lease auto onder mn naam gebruikt

in mijn bedrijf zit een meisje in de ziektewet waar ik niks vanaf  weet

ik heb heel veel schulden niemand kan me helpen ikweet geen raad en ben bang

Bezig met laden...

11 Reacties *

19 april 2023
"De overheid zou een databank moeten beginnen met alle "fishers en scammers erop!" Het Fraudemeldpunt had zo'n database, maar die mogen ze van de Autoriteit Persoonsgegevens niet meer bijhouden. Dat is immers inbreuk op de privacy van mensen die wel verdacht worden van maar nog niet veroordeeld zijn. Men veronderstelt hier dat Slachtoffer123 de dupe is van datingfraude. Dat is maar de vraag. Mijn advies is: zoek zo snel mogelijk op het werk, in de kennissenkring of desnoods in een buurthuis hulp van iemand die met banken en telecombedrijven kan praten om de 'binnendringers' uit je leven te verwijderen. Gun ze die macht niet. Er is hulp!!! Durf te vragen.
08 april 2023
De overheid zou een databank moeten beginnen met alle "fishers en scammers erop! Want meestal tonen ze hun pas, die waarschijnlijk vals is! Maar dat geeft niet, een databank met gezichten en leeftijden! Een mannelijke lijst en een vrouwelijke!Ik ben bezig met de vierde kennismaking, en alvast weet ik dat dit fake is! Wanneer je vraagt hen te bellen, of zij aan u, dan gaat dit meestal niet... vergeet het dan maar, dit is uitsluitend voor je geld!! Ik heb al een paar namen en adressen gezet op firefox,
08 april 2023
Dag slachtoffer 123, hebben ze uw naam gebruikt? Heb je dat document gezien dat ze gebruiken met jouw naam? Allereerst moet je de bank verwittigen en al uw rekeningen veranderen, gebruik je een smartphone? Zo ja, het is heel gemakkelijk een phone te Hacken! Ik ben ook misbruikt geweest, ze hebben zelf proberen een huis te kopen op mijn naam!! Je zal waarschijnlijk een lange relatie hebben gehad op internet? Of je nu man zijt of vrouw, ze bedotten beide! Mijn verhaal heeft meer dan vijf jaar geduurd!
08 april 2023
Triest verhaal. Aangifte doen en hulp zoeken. Heel veel sterkte de komende tijd.
08 april 2023
ik ga aangifte doen bedankt voor jullie steun dit doet mij echt goed ❤️?
08 april 2023
Wat erg! Maar als je geen aangifte doet, word je ook niet geholpen! Doen dus! En bij de politie vragen wat je kunt doen!
08 april 2023
Je moet echt aangiften gaan doen anders wordt het alleen maar erger de politie kan je hulp aanbieden of hier bij slachtoffer hulp doe het alsjeblieft het is niet jou schuld
08 april 2023
Zou toch proberen met iemand te praten, zelfmoord? Je kunt ook hier hulp vragen,je moet die oplichters niet belonen dior dat te doen,je doet heel veel mensen verdriet, maar niet de daders die geven nergens om,voor hun is een mensenleven niks waard,alleen het geld,dat is het enige wat telt. Het zijn zulke gemene oplichters en hebben dit al bij zoveel gedaan. Ik weet niet of je alles hebt geblokkeerd, maar dat zo snel mogelijk doen,kunnen ze ook niet meer lastig vallen,al die bedreigingen stellen ook niks voor,zitten veel te ver we. Sterkte jij bent belangrijk niet hun...
08 april 2023

Als antwoord op door f2b81f2cd4de4f…

Ja!!! Je hebt groot gelijk!! Het zijn geen mensen, ze zijn onmenselijk! En ja, ze gebruiken de liefde om hun slachtoffer te vinden! Meestal is het langs een datingsite dat je "gefisht" wordt! 98% is Fake! Dit is een derde wereldoorlog!! De autoriteiten zouden een soort "leger" moeten maken met IT's, Ze kunnen je goed hacken, en je pc kan gebruikt worden als platform! Heb willen merken dat een groot deel van die crimis extreem Moslim zijn....? Veel komt uit de Ivoorkust, ook uit Marseille en Antwerpen, ze zitten wereldwijd! In alle talen stelen ze u!!!
08 april 2023
Hallo slachtoffer 123. Ik heb net je verhaal gelezen en vindt het ook heel heftig,heb zelf ook te maken gehad met dating fraude,dat heeft me ook heel veel geld gekost en dat was afgelopen winter,dus niet zo lang geleden. Van mij hebben ze gelukkig niet zoveel info,maar ik heb wel aangifte gedaan,lijkt me in jouw geval helemaal nodig de vraag is alleen doen ze er iets mee,in mijn geval niet buitenland en dan houdt het op. Ik baal daar gerschrikkelijk van. Zoals je hier kunt zien ben je niet de enige,ik heb ook altijd gezegd dat gebeurt mij niet,nou het is dus wel gebeurt. Heel kwaad op mezelf,maar ze zijn zo gehaaid,het kan iedereen gebeuren. Voel je niet schuldig,daar schiet je niks mee op en het is jouw schuld niet...probeer er toch met iemand over te praten en ik zou zeker aangifte doen. Veel sterkte en succes. Groet Olga .
08 april 2023

Als antwoord op door f2b81f2cd4de4f…

ja ik heb eigenlijk gedacht om zelfmoord te plegen ik huil elke dag het houd maar niet op ik krikg steeds meer brieven post ik ben zelf van turkse afkomst ik heb altijd in de zorg gewerkt en nu ben ik dus hiermee gestraft ik weet geen raad als het erger word ga ik zelfmoordplegen