Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van datingfraude

Daling fraude

Hallo,

Ben 3 jaar geleden in een dating fraude getrapt.

Althans ik geloofde hem anderhalf jaar.

Weer te mooi om waar te zijn.

Het laatse anderhalf jaar bedreigt hij me alleen maar.

Ik ben 50.000 Euro kwijt.

Waarvan 10.000 uit een stuk nalatenschap van mijn moeder na gaaf overlijden afgelopen oktober 2022.

Dat doet me veel verdriet.

Ik weet me geen raad meer.

Hij bedreigt zelfs om mijn dochter erge dingen aan te doen.

Ik heb een half jaar geleden de laatse aangifte bij  de politie gedaan. 

Maar ze doen er niks mee.

Ik durf het tegen niemand te vertellen.

Ik heb een dochter en er  vriend.

Hun weten een beetje maar lang niet alles.

Ze mogen niks weten.

Ik hoop dat ik met iemand van slachtoffer hulp kan praten

 

Met vriendelijke groeten

Bezig met laden...

18 Reacties *

03 april 2023
Met de link die ik eerder plaatste wilde ik jullie wijzen op de dubieuze praktijken van Amendall. Er wordt melding gemaakt van een soort piramide-systeem, waarbij deelnemers de site bij anderen aanbevelen. Concrete resultaten zijn nergens terug te vinden. Let dus op!
03 april 2023
lieverd , ik weet hoe moelijk het is politie doet er niks aan ! ik wil kijk ook weer nog steeds .....of die miltare reageert , weer inloggen gmail account ......nee moet ik niet doen ! zegt mijn gevoel ! ......dat ie weer terug komt met smoes ,mis je zo ! ..... blablaaaaahhhhh omdat ie steam kaarten moet hebben geen internet ......duurt even paar weken ! ..... maar hoe meer je reageert je voed hem alleen maar ! ......niet doen alsjeblieft ...... hoe hij je ook bedreigd ..... alles blockeren , hoe meer je reageert ..... hoe meer hij je treitert ! ..... je bent niet alleen he ! ....... wij zijn ook slachtoffer
02 april 2023
lieverd alles blockeren ook telegram anders nieuw telefoon nummer aan vragen bij je telefoon provider ! sinkaart
01 april 2023
Helaas wel.
01 april 2023
Precies, fit is een plek waar je je verhaal kwijt kan zonder veroordeeld te worden. We zijn allemaal te goed van vertrouwen geweest en hebben ons laten misbruik. Sterkte allemaal
01 april 2023
lieverd , het zijn dreigementen hij komt echt niet lieverd .....ik ben ook voor alles uit gemaakt , ik zal ook zo mijn verhaal vertellen , dan is het fijn dat er mensen zijn die het zelfde hebben mee gemaakt ! ik heb nu eindelijk een einde gemaakt aan iedereen ! ..... is heel fijn om je hart te luchten hier !
30 maart 2023
Hoi Elke, een ontzettend triest verhaal, weer zo een geraffineerde hufter, waarschijnlijk hufters ze werken met elkaar die zonder schaamte een medemens haar leven verziekt. Een vraagje, heeft hij je adres of alleen gegevens van je insta, gmail, whats app en telegram? Lieve groet Eliza
27 maart 2023
Hoi , Ik leef met je mee. Maar heb een vraagje. Weet hij jouw adres? hoe bedreigd hij jou, per telefoon of i.d Heb je alles geblokkeerd? Heb je melding gedaan bij veilig thuis? En eerlijk duurt het langst. Deel je verhaal met je naasten. . Wat dat geheim.moet je af. Neem persoonlijk alarm . Waarschuw ook je werk, school, huisarts e.d. je moet zelf verder en actie nemen. Bang voor vriend , dochter?
27 maart 2023

Als antwoord op door a52de4410a5946…

Hoi Christiane, Hij bedreigt me via mijn telefoon. Het gaat nu via telegram. Eerst 3 jaar geleden via instagram daarna WhatsApp. En later Gmail en nu sinds kort telegram. Hij heeft een nummer uit Frankrijk wat hij nu heeft, hij geeft gezegd illegaal van internet afgehaald. Hij zegt dat hij uit de Ivoorkust komt. En sinds vorig jaar gevlucht is daar vandaan naar Europa. Hij zou nu in Belgie zijn zegt hij. En zou bezig zijn om illegaal daar te kunnen blijven. Mooi verhaal. En als ik dat geld niet stuurde zou.hij mijn dochter vermoorden. Dus ik deed helaas alles braaf wat hij zei. En hij roept maar je ktijgt je geld terug. Nee dus. Dat heb ik allang door. Groetjes Elke
26 maart 2023
Hi Elke, wat een triest verhaal. En onbegrijpelijk dat de politie niets doet. Ik wens je heel veel sterkte.
26 maart 2023

Als antwoord op door c6510baa4c724c…

Naar de politie gaan geeft alleen meer stress en schaamte
26 maart 2023
Hoi Elke, alles wat je vertelt is ons ook aangedaan. Ik ben ook alles kwijt wat ik had. Mijn spaargeld, geld uit de erfenis van mijn ouders, mijn gouden sieraden , alles wat waarde had heb ik verkocht om naar mijn vriend te sturen. Maar er komt ondanks veel beloftes nooit geld terug. Mijn man weet ook niet veel alleen dat al ons geld weg is. De politie vertel ik niks, wamt die doen niks. Ik zit al in de schuldhulp inmiddels. Het is echt diep triest. Stuur ze in elk geval nooit meer geld ondanks alles wat ze zeggen en beloven. Heel veel sterkte met alles. Deze rottijd gaat echt voorbij, maar de pijn die je voelt zal langer duren. Liefs, Tineke
26 maart 2023
Hoi elke70 ik voel met je mee! Je staat niet alleen, je bent te goeder trouw geweest net als wij allemaal. Ze gaan over lijken die bedriegers. De politie en alle andere overheid instanties doen er ook niks mee. Eigen schuld dikke bult denken ze daar! Zorg goed voor jezelf en maak nooit meer geld meer over! Op dit platform je zegje zeggen is al heel wat en ik hoop dat het je wat lucht mag geven. Je mag mij altijd contacten om te praten. Knuffels
26 maart 2023

Als antwoord op door Anonymous (niet gecontroleerd)

Dank je wel ik ook. Ik weet me geen raad, Hij bedreigt me nog steeds om mijn dochter te vermoorden. Het is echt een psychopaat.
26 maart 2023
Ik voel me verschrikkelijk momenteel.
26 maart 2023
Ik snap je helemaal. Ik ben ook veel geld kwijt en de politie doet helemaal niks. De politie ter plaatse niet, Buitenlandse Zaken, consulaten ook niet. Je voelt je zo alleen en verdrietig en schaamte ...
26 maart 2023
Hoi Elke, Onbegrijpelijk dat de politie er niets mee doet! Als ik jou was zou ik het mijn partner vertellen, dit is zo erg dit kun je niet alleen aan. Het is zo gemakkelijk opgelicht te worden, kan iedereen overkomen. Je moet dit (samen met je partner) te boven komen. Sterkte!
26 maart 2023

Als antwoord op door 89d78ce153d147…

Ik moet dan het huis uit heeft hij gezegd. Hij vertrouwt mij niet echtt meer, na dat er al meerder keren geld weg is. Dus ik zit in een heel lastig pakket